פענוח mri

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח mri
    ד49
    05/05/2012

    שלום. אפילפסיה כ-30 שנה. בצעו לי mri והתוצאות: חדרי המוח, הציסטות, הפיסורות החריצים-בגודל,צורה ומיקום תקינים. החומר האפור והלבן במיקום ואותות תקינים. כ-3 מוקדים קטנים של אות גבוה ב-T2 בחומר לבן פרונטלי קמרוני תת-קורקטיקלי, יתכנו בגדר normal aging. הדיפוזיה תקינה. מבני קו האמצע שמורים. אין סימני דימום. אין הגברה פתולוגית תוך-מוחית לאחר הזרקת גדוליניום. מודגמים סימני זרימה בכלי הדם הגדולים התוך-גולגולתיים. ארובות, עצמות הגולגולת ותאי מסטואיד, ללא פתולוגיה ראוייה לציון. ציסטות רטיניציוניות בסינוסים המאקסילארים דו-צדדית, יותר מימין. סיכום: מבנה המוח בגדר הנורמה.
    האם התרופות (250 מ"ג למיקטל) עושות את שלהן?. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח mri - תגובה

    ד''ר דנה אקשטיין
    05/05/2012

    שלום,
    כפי שאומר גם הסיכום של פיענוח הבדיקה - MRI המוח שלך תקין למעשה. 3 נקודות כפי שמצוין בפיענוח הן נקודות של מעין צלקות קטנטנות שרואים הרבה פעמים באנשים אחרי גיל מסוים, ולפעמים גם בצעירים בני 20, אשר הינם בריאים לגמרי. הדבר נובע מכך שבדיקת ה- MRI היא כיום מאד מדויקת וניתן לראות באמצעותה ממצאים קטנים שמשמעותן אינה ברורה וקרוב לודאי שפשוט אין להם משמעות. אין קשר דווקא לאפילפסיה או לנטילת תרופה מסוימת, כמו למיקטל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו