מה לעשות.......

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה לעשות.......
    איגור
    24/05/2012

    שלום,
    היסטוריה של החים שלי עיכוליות דומה לחים של הרבה אנשים עם מחלה-אפילפסיה
    1980-טרבמה ושלושה יומים ללא הכרה בב''ח ברוסיה,לאחר אירוע מוכי ההתקף אחד,שני,ושלישי
    בתדירות של חודש.אחרי כול הבדיקות שעשיתי בב''ח מפוער (EEG,CT,)היה דיאגנוזה הנ''ל.
    התחלתי לקבל תרופה LUMINAL-100 כדור אחד בערב,מאז לא היו לי התקפים עד 1989.
    1989-עליע עם כל הבעיות של עולים חדשים. התקף אחרי שהפסקתי לקבל תרופות כי
    רצתי להסתיר שיש לי מחלה,היתי בבח''ח,ושם אחרי יעוץ עם רופא התחלתי לקבל בנוסף
    ל-LUMINAL-100mg –TEGRITOL-200mg, בבוקר, אבל מדי פעם היה תזוזות של ידיים ואורה כילו יהי התקף ואז אחרי כדור של LUMINAL ו1/2 שעה שינה היה עובר אכול ואיתי עולך לעבודה.
    2001 היה התקף רצני, ושוב איתי בבח''ח 3 וימים ושוב יעוץ עם מנהל מחלקה.
    הו החליף לי TEGRITOL ל- LAMICTAl.איתי מקבל לפני שינה:LUMINAL-100mg
    ו-LAMICTAL150 mg,
    בבוקר קיבלתי LAMICTAL-200mg.
    1212 –התקף ראשון בינואר ,בעבודה-לקחתי חופש מחלה ליומיים-חזרתי-קיבלו בשמחה,
    שוב הייתי אצל רופא נירולוג,הו שינה לי סדר קבלת תרופות והוסיף LUMINAL-100mg בבוקר.
    התקף שני היה באפריל –שוב בעבודה, הייתי עצל אותו רופא-אחשב אני מקבל בבוקר:
    LUMINAL-100MG.LAMICTAL-100mg ,LEVETIRACETAN-500mg
    בארב: LUMINAL-100MG.LAMICTAL-200mg ,LEVETIRACETAN-500mg
    שאלה:עם אפשר להוריד כמות תרופות,בדיקת דם לחימיה תקינה- 26 היח. בין גבולות 15-50
    אם ישנו אינטראקציה בין התרופות?
    LUMINAL-100MG.LAMICTAL-100mg ,LEVETIRACETAN-500mg
    LUMINAL-100MG.LAMICTAL-100mg ,LEVETIRACETAN-500mg
    LUMINAL-100MG.LAMICTAL-100mg ,LEVETIRACETAN-500mg
    בניתם אני נמצא בחופש מחלה,ולא יודעה מה לעשות בהמשך את החים,
    אני בתוך שמכתב פיטורין קבר חתום ומחכה לי,אני לא יכול לכתום אבטלה כי עובדתי פחות מי 175
    ימי עבודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות.......

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות....... - תגובה

    ד''ר דנה אקשטיין
    24/05/2012

    שלום איגור,
    אם אני מבינה נכון - אתה ממשיך לסבול מהתקפים למרות טיפול ב- 3 תרופות אנטי-אפילפטיות. רוב האנשים (כ- 70%) שסובלים מאפילפסיה הם ללא התקפים בזמן שמטופלים תרופתית. לך עדיין יש התקפים.
    אני ממליצה לך לפנות להערכה וטיפול אצל אפילפטולוג, כלומר נוירולוג שהתמחה באפילפסיה. אפילפטולוג יוכל להציע לך שינוים בטיפול התרופתי שיובילו להפחתה ככל האפשר של ההתקפים יחד עם שמירה על איכות חיים ומניעה של תופעות לוואי ולבדוק אם המקרה שלך מתאים לטיפול שאינו תרופתי, כמו למשל טיפול ניתוחי.
    לגבי שאלתך אם ניתן להפחית את הטיפול התרופתי - יתכן שיהיה אפשר לצמצם את מספר התרופות ל- 2 במקום 3, ע"י עליה במינון של אחת התרופות שאתה נוטל והפסקה של אחרת, מכיוון שמינוני התרופות שלך אינם מקסימליים (בעיקר בנוגע ללמיקטל ולבטיראצטאם). בכל אופן, אין לבצע שינוי כזה לבד, אלא לפנות לאפילפטולוג ולהתיעץ.
    לגבי שאלת האיטראקציות - יש אינטראקציה בין לומינל ללמיקטל: לומינל מוריד את הריכוז של למיקטל בדמך ולכן ע"מ להגיע למינון אפקטיבי של למיקטל יש צורך בנטילה של מינון גבוה יותר.
    לבסוף, בנוגע לעבודה - בסה"כ רוב האנשים שסובלים מאפילפסיה יכולים להמשיך ולעבוד גם אם מידי פעם יש התקפים. זהו נושא נוסף להתיעץ איתו עם אפילפטולוג ועם רופא תעסוקתי שיוכלו להעריך את יכולתך להמשיך ולעבוד בעבודה ספציפית.
    הרבה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות!!!!!

    איגור
    25/05/2012

    הי,
    תודה ד''ר דנה,
    האם ד''ר מיגל שוורץ רופא אפילפטולוג?
    עם ולא אז יאפו לחפש את הרופא ביאזור הצפון,אני גר בקרית ים?
    תודה מראש ,
    חג שמח!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות!!!!! - תגובה

    ד''ר דנה אקשטיין
    25/05/2012

    שלום,
    אפילפטולוג באזור הצפון הוא פרופ' יצחק שילר ברמב"ם. אם קשה מאד להגיע אליו אז אפשר להגיע לאחד הרופאים האחרים ששייכים למרכז האפילפסיה ברמב"ם.
    שוב - המון בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו