התקף אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקף אפילפסיה
    יואל
    27/05/2014

    שלום
    אבקש את עזרתכם בקבלת מידע אודות התקף אפילפסיה שחווינו עם הבן הגדול בפעם הראשונה למרות שבהסתכלות לאחור מסתבר שהיו סימנים רבים מוקדמים. יש לי הרבה שאלות בעניין.
    נאמר לנו ללכת למעקב נוירולוגי. רוצה לברר על נוירולוג טוב. אני בכללית. מצד שני לנוירולוג טוב צריך לחכות חודשים עד לקביעת תור, נכון?
    קראתי באינטרנט מה עושים במקרה של התקף. אבל כל מה שקראתי עדיין לא עונה על כל סימני השאלה שיש לנו בעקבות ההתקף שאנחנו עברנו עם הבן.
    מה לגבי התרופה? הוא קיבל דפלפט כרונו 750 מ"ג. פעם ביום. הוא בן 21. משקל 65 ק"ג. האם המינון גדול? מה לגבי תופעות לוואי? עשינו בדיקת דם. CPK יצא 476 וקריאטינין יצא 1.22 . האם זה לא גבוה מדיי? האירוע קרה ביום שישי. והבדיקה היתה ביום ראשון. ביום שישי בביח CPK היה 300 לפני לקיחת התרופה. וביום ראשון אחרי פעמיים שלקח את התרופה CPK היה 476.
    אבקש את עזרתכם בקבלת מידע.
    האם תוכלו ליצור איתי קשר לטלפון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף אפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף אפילפסיה - תגובה

    ד''ר דנה אקשטיין
    28/05/2014

    שלום יואל,
    מכיוון שבנך כבר מקבל טיפול, חשוב לקבוע תור בהקדם לנוירולוג. אולי תופתע לגלות שמדובר ברופא טוב! הנוירולוג יוכל לבצע מעקב אחרי הטיפול, כולל בדיקות דם והמלצות על שינוים במינון על פי צורך. במקביל ניתן לקבוע תור לאפילפטולוג (נוירולוג המתמקד באפילפסיה) אליו תגיעו אחכ לשאלות יותר ספציפיות. לחילופין, יש אפילפטולוגים שמקבלים באופן פרטי מהר יותר. לגבי בדיקות הדם - מדובר בסממנים של נזק שרירי מסוים שרואים אחרי פרכוס אך צריך לעקוב עם רופא המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו