רחובות הרשנזון 47

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רחובות הרשנזון 47
    אברהם
    31/10/2014

    שלום
    בעקבות ניתוח מנינגיומה הרגשתי כשבוע לאחר הניתוח כבדות ביד שמאל וגם ברגל שמאל הופניתי למיון ושם החלטו לאשפז אותי לבדיקות כלליות למעשה הכבדות ביד שמאל ורגל שמאל עברה לאחר כחצי שעה
    בשבוע שהייתי בבית חולים לא גילו שום דבר חריג הרופאה ציינה שזה יכול להיות או התקף אפלפסי קטן הקשור להפסקת דנטויין שקבלתי בשיחרור מבית החולים אפה שעברתי את הניתוח
    היה גם השערה שזה אירוע מוחי קטו שעבר
    בשיחרור קיבלתי לקחת קפרה 500מג פעמיים ביום וגם כדור אספירין וכדור להורדת כולסטרול
    בביקורת אצל הנרולוג המליץ לרדת ל 250מג פעמיים ביום
    אני בסך הכל מרגיגש טוב שאלתי מתי יהיה אםשר להפסיק עם הקפרה אם בכלל
    תודה מראש
    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רחובות הרשנזון 47

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רחובות הרשנזון 47 - תגובה

    ד``ר מרינה בוקסר
    03/11/2014

    לום, אבי.
    הבנתי שבאבחנה מבדלת היו שני מחלות: אירוע חומי שחךף או התקף אפילפטי פשוט (simple partial seizure) ללא אובדן הכרה. לפעמים קשה להגיע לאבחנה נכונה, לכן ממליצים להמשיך בירור, כולל MRI מוח, EEG לאחר חסך שינה ולוקחת טיפול לדילול דם וגם טיפול אנטי אפילפטי. בעיקרון נוירולו מטפל מחליט על מינון מתאים לפי סיפור ובדיקות עזר, מינון 500 מ"ג קפרא ליום, זה מינון מינימלי, אך לפעמים זה מספיק, מבחינת המשך הטיפול, זה גם שיקול דעת של נוירולוג מטפל ששוקל תמונה קלינית, בדיקות הדמייה ובדיקות EEG.
    בהצלחה, ד"ר בוקסר מרינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו