אחידות בדילול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחידות בדילול
    גיא
    30/06/2011

    אני עברתי לפני שבועיים בדיוק את הטיפול הראשון שלי בדילול ברגליים בלייזר (מכשיר הלייטשר) במכון מוכר ידוע ואמין.

    כשאני מסתכל על הרגליים היום, אני רואה שבחלקים מסויימים החל לצמוח השיער בחזרה, אבל יחד עם זאת איזורים חלקים, איזורים עם שיערות מבצבצות ואיזורים עם נקודות שחורות...

    למה לא קיימת אחידות בין כל האיזורים בגדילה? הנקודות השחורות נעלמות מתישהו?
    אני התחלתי את הטיפול מלכתחילה מתוך כוונה לדילול אחיד ולפי איך שזה נראה עכשיו אין אחידות כלל וגם לא קרוב לזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחידות בדילול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחידות בדילול - תגובה

    שי שחר
    30/06/2011

    שלום גיא

    בכל איזור בגוף שלושה סוגי שיער:שיער בשלב צמיחה,שיער בשלב מנוחה ושיער בשלב נשירה.
    מכשירי הסרת שיער ,המתמקדים בחיסול הפיגמנט בשורש השיער,פועלים על שיער שהוא בשלב צמיחה בלבד.בשלב הזה השורש חזק ובעל פיגמנט גבוה מאוד.
    שני סוגי השיער האחרים לא נתפסים במכשירים ולכן עורכים סדרה של טיפולים שזמנם נקבע על פי מחזורי צמיחת השיערה במטרה לתפוס כמה שיותר שיער שהוא בשלב צמיחה.

    במהלך הטיפולים הצמיחה לא תהיה אחידה בגלל הסיבות שציינתי לעי"ל. (מותר לך לגלח מה שצמח).
    בסיום תקופת הטיפולים ולאחר המתנה, סביר להניח שתהיה אחידות בצמיחה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו