nono!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • nono!
    שאלות
    22/09/2011

    שלום,
    אני מתלבטת לגבי מכשיר הסרת השיער של nono.
    מכירים אותו? כי רציתי לדעת...
    1. האם המכשיר שורף את השערה מהשורש בדומה ללייזר וכו', או רק את השערה שמעל פני העור? (זה חשוב לי לא רק בגלל זמן הצמיחה אלא בגלל שלי אישית יש עור בהיר מאוד עד כמעט-שקוף ושיער כהה מאוד ולכן אם אני מגלחת, למשל, ולא מורטת, במיוחד באיזורים כמו בית שחי ומפשעה, עדיין רואים סימני שיער...)
    וכמה זמן בממוצע העור אמור להישאר חלק לאחר טיפול במכשיר הזה?
    2. האם אסור לי להשתמש במכשיר סביב נקודות חן, בדומה ללייזר וכו'?
    3. האם המכשיר מתאים להסרת שיער מכל חלקי הגוף, כולל איזורים רגישים כמו מפשעות *מלאות*?
    4. תופעות לוואי כלשהן של שימוש במכשיר שאני צריכה לדעת עליהן (או לא צריכה^^)? הוא עלול לגרום לכוויות למשל? או שהוא בטוח למדי באופן כללי?
    5. האם היעילות של המכשיר קשורה ליציבות ההורמונלית שלי בדומה ללייזר וכו'? (באמת אמרתי את המילים 'לייזר וכו' יותר מדי פעמים בהודעה הזאת, נכון?^^) כי אני בת 21 ובעקבות תשובות לשאלות עבר שקיבלתי בפורום שלכם, נוטה להאמין שאני לא ממש יציבה הורמונלית=(

    לצערי הרב הנקודות הנ"ל אינן מפורטות מספיק באתר של החברה, והייתי שמחה מאוד לקבל עליהן תשובות לפני שאשקיע כסף במכשיר כזה.

    המון תודה מראש!
    יש לכם שובידובי של פורום^^

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    nono!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה, כןכן

    שאלות
    22/09/2011

    שכחתי את השאלה החשובה מכל!
    (עדיין לגבי ה-nono)
    מה לגבי שיער הורמונלי (למשל בבטן?) האם המכשיר יכול לעורר זקיקים רדומים/לחזק צמיחה קיימת/לעשות דברים מופרעים אחרים?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה, כןכן - תגובה

    שי שחר
    25/09/2011

    בשום מכשיר המחמם את האיזור,אין לטפל באיזורים הורמונליים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • nono! - תגובה

    שי שחר
    25/09/2011

    שלום לך

    מהנתונים שהצלחתי לאתר,המכשיר אינו עובד כמו בשיטת לייזר או קרן אור אלא ע"י אנרגיה תרמית(אנרגיית חום) המועברת לשיער. מתאים לכל צבעי השיער ולכל גווני האור.
    למיטב הבנתי אין צורך לגלח את השיער לפני וזה יוצר ריח נוראי של חריכה ואח"כ חייבים בשטיפת האיזור המטופל והרגעתו.
    יש צורך לפחות בשלושה טיפולים בשבןע על איזור מסוים.
    לגבי חוסר איזון הורמונלי, תמיד יש השפעה על צמיחת שיער. רצוי לפתור קודם את הבעיה הזו.
    לגבי כל הפירוט הנוסף,מציע שתיצרי קשר עם שירות לקוחות של החברה ותתייעצי איתם:09-7757516

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו