גירוד ברגליים אחרי טיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירוד ברגליים אחרי טיפול
    אנונימית
    14/10/2011

    אני עושה טיפול בIPL בכמה מקומות בגוף. בשני טיפולים האחרונים (מתוך 5) לאחר הטיפול החלו להופיע אצלי פצעים מגדרים ברגליים שעוברים רק אחרי כמה וכמה ימים.
    יש דרך להרגיע את הטיפול או לעשות פעולה מקדימה כדי למנוע את הופעת הפצעים .
    זאת תופעה אלרגית או משהו אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירוד ברגליים אחרי טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוד ברגליים אחרי טיפול - תגובה

    סופי ברנר
    17/10/2011

    שךום לך,

    שלום לאנונימית,
    קודם כל הייתי שמחה לדעת מהו המכשיר שאיתו מתבצעים הטיפולים שלך?
    ישנן 3 אופציות לסיבה של הופעת הפצעים: אלרגיה לחום, דרגה מאוד מאוד נמוכה של כוויה או פוליקוליטיס - דלקת בזקיק השערה.
    במידה ומדובר בדלקת בזקיק השיערה, ע"מ למנוע הופעה שלה אפשר לעבור עם גזה ספוגה באלכוהול לפני ואחרי הטיפול. כמו כן, את יכולה לרכוש תכשיר בשם: פוליסן, ולרסס אותו על האזור המטופל.
    במידה וזו דרגה נמוכה מאוד של כוויה - המכון שבו את מטפלת צריך להוריד עוצמות.
    במידה וזו אלרגיה - את יכולה לקחת תרופה אנטי היסטמינית כטיפול מונע ליומיים- שלושה לפני הטיפול ויומיים לאחר הטיפול.

    בכל מקרה אני ממליצה לך לפנות למכון בו את מטופלת, ע"מ שיבדקו ממה מופיעה התופעה וימליצו על הטיפול הנכון.

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו