אפילציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפילציה
    גל
    23/10/2011

    שלום רב, לפני כשבוע הייתי בפגישת ייעוץ אצל אחד ממכוני הלייזר הידועים והמוכרים ושאלתי על איזור הידיים והרגליים, היועצת שאלה אם אני עושה בפנים ואמרתי שכן באפילציה ואני מאוד מרוצה ואז היא אמרה שאפילציה ואני מצטטת "זה כמו פינצטה לטווח ארוך" כלומר הכל חוזר אחר כך וזה לא לצמיתות, וניסתה לשכנע אותי לטפל שם במכשיר ליזר, האם זה נכון שבאפיליציה זה לא לצמיתות ואחרי כמה זמן הכל חוזר? למישהו יש ניסיון עם טיפולי אפילציה? בינתיים אני מאוד מרוצה אבל היא גרמה לי לחוסר ביטחון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה - תגובה

    סופי ברנר
    23/10/2011

    שלום לך,
    אפילציה זוהי שיטה שמטפלת לצמיתות, אך בתנאי שפוגעים בזקיקים שנמצאים בשלב צמיחה מסוים. הטיפול עצמו הוא פשוט: אל זקיק השערה אותה רוצים להסיר- מוחדרת המחט החשמלית, אשר מחממת אותו לרגע קצר וכתוצאה מכך נהרסים כלי הדם אשר הזינו את השערה. פעולה זו עשויה לגרום לדימום קל בנקודות החדירה. חשוב לבצע את הטיפול אך ורק אצל מטפלת בעלת ידע ונסיון, אחרת באיזור המטופל יכולים להיווצר כתמי פיגמנטציה. כמות הטיפולים תלויה בכמות השיער, ושערה שהיתה בשלב הצמיחה כבר לא תצמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו