הטיפול המומלץ לשיעור בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הטיפול המומלץ לשיעור בפנים
    נוחות
    06/11/2011

    שלום, אני מטופלת כבר כ-3 שנים (שנתיים ו-10 חודשים) במרפאה מוכרת ויקרה בטיפול לייזר לפנים (אזור הפאות וסנטר), בחודש וחצי הראשונים אני נהנית מפנים חלקות, אך לאחר תקופה זו חוזרת הצמיחה ואני נאלצת להמתין עוד כחודש וחצי לפחות ע"מ שכל השורשים יצאו ולעשות טיפול שוב.

    שאלתי היא זו- האם הטיפול לייזר אינו מתאים לרמת חוזק השיער שלי? גם לאחר שימוש בוניקה מס' חודשים לא הרגשתי שיפור. האם כדאי לטפל באופן אחר כמו אפילציה?או שילוב של מס' טיפולים?
    אשמח לתשובה מקצועית מכם, תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיפול המומלץ לשיעור בפנים - תגובה

    סופי ברנר
    07/11/2011

    שלום לך,

    ע"מ להחליט האם הטיפול מתאים לך או לא אני צריכה מספר פרמטרים:
    1. סוג מכשיר או אורך גל של לייזר איתו את מטופלת.
    2. עוצמות בהם טופלת.
    3. תדירות הטיפולים
    4. גיל שלך
    5. תוצאות בדיקות דם לפרופיל הורמונלי

    באופן כללי אני יכולה להגיד לך אזור פנים הינו אזור קשה מאוד לטיפול, ואם את לא רואה שינוי בטיפולים של לייזר בשום פנים ואופן לא לטפל ב-IPL. אפילציה יכולה לעזור, אבל גם פה ישנם תופעות לוואי כגון חטטים, פיגמנטציה ופצעים ולאחר כל זה אם הטיפול לא נעשה ע"י איש מקצוע מיומן ביותר והוא לא מדויק גם הוא לא יעזור.
    לכן אני מציע לך לבדוק את התשובות לכל השאלות ששאלתי מעלה ורק אז לנסות לגבש החלטות. הפרמטרים הביקשתי לדעת הם קריטיים להצחלת הטיפול, מספיק שלא עובדים איתך בעוצמה מספקת ולא תראי תוצאות. במידה ותרצי לקבל דע נוספת אני באופן אישי אשמח ליעץ לך, תוכלי ליצור קשר עם מוקד שלנו ולקבוע איתי פגישה.

    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו