הסרת שיער באיזור הצוואר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער באיזור הצוואר
    טלי
    24/02/2008

    שלום,
    אני זכר, עורי בגוון כהה וגם הזיפים שחורים וסובל מפצעים ואדמומיות מרובה באזור הצוואר והפנים. השערה צומחת ולעיתים נכנסת מתחת לעור.לכן אני מעונין לבצע הסרת שיער בלייזר,תחילה באזור הצוואר ואח"כ אם יהיה מוצלח באזור הפנים.הייתי בשני מכונים אבל אני חושש שהם רק רוצים כסף לאור התגובות באינטרנט. שאלתי,האם הדבר מומלץ, האם סיכויי ההצלחה 100%, האם יש חשש לכוויות,במי לתת אמון? איך כללית אסתטיקה?מה ההבדל בין 2 המכשיריםILP והשני שהוא יותר מיושן? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער באיזור הצוואר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למושיק

    25/02/2008

    שלום מושיק
    המצב שאתה מתאר מוכר ואכן הפחתה של השיער בלייזר משפרת את המצב באופן משמעותי.
    אין 100% בהפחתה בלייזר,אתה יכול לצפות לכ- 70% הפחתה, אבל השיער שיוותר יהיה יותר דק ועדין מהשיער המקורי.
    אכן עור שחום,כהה,יותר בעייתי מבחינת כוויות בעיקר בארץ חמה כמו שלנו.אך ניתן למנוע אם משתמשים במכשירים ובעוצמות המתאימות.
    לצמיחה ההפוכה מתאים יותר הלייזר, הלייטשיר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו