הסרת שיער מהפנים במכשיר Iplus

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער מהפנים במכשיר Iplus
    לילך
    14/11/2012

    שלום,
    רציתי לברר מהי השיטה המומלצת ביותר להסרת שיער מהפנים?
    קוסמטיקאית המליצה על במכשיר IPLUS/.האם המכשיר מומלץ? היא דורשת על כל טיפול של 5-10 דקות. 100 שקל. נראה לי יקר. מה דעתכם?
    בנוסף, ביקרתי במרפאת אמריקן לייזר והם לא המליצו לי להתחיל טיפולים אצלם מכיוון שהשיער שלי לא שחור ושאני סוכרתית.
    אשמח לקבל את דעתכם על השיטה המומלצת ביותר ועל מכון שעושה טיפולים באזור תל אביב.
    תודה מראש,
    לילך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער מהפנים במכשיר Iplus - תגובה

    שי שחר
    18/11/2012

    היי לילך

    אני אישית ממליץ לבדוק את הנושא עם רופא.
    מבחינתי המחיר הוא לא הנושא כאן,אלא האם בכלל לגעת בשיער או לא.ואם כבר מדברים על מחיר,הוא סביר בהחלט.
    אם את סוכרתית ומטופלת ומאוזנת,לא נראה לי שישנה בעיה. הכעיה היא שהשיער אינו שחור,הטיפול כרוך בגילוח לפני ,ואת עלולה למצוא עצמך מסתובבת אח"כ עם זיפים ועם שיער שהתעורר וצמח יותר ממה שהיה.
    בידקי מה אומרים לך בקייר,שנחשב אמין בעיניי.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו