שלום, אני אחת מנפגעי נטוראפיל הרבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום, אני אחת מנפגעי נטוראפיל הרבים
    מעין
    04/04/2008

    גם אני נפגעתי מנטוראפיל ורציתי לשאול מה לעזאזל אני אמורה לעשות עכשיו עם השיערות?!
    או ננסח את הבעיה בצורה קצת שונה: כרגע אני לא יודעת אם יקנו את החברה ומתי (כשיקנו אותה סוף סוף אוכל להמשיך את הטיפולים, שהופסקו באמצע- לאחר 3 טיפולים בלבד).
    ברור לי שבזמן כזה או אחר אחזור לטיפולי לייזר (אם לא דרך נטוראפיל, אז במקום אחר), אך השאלה שלי היא בזמן ההמתנה איך מומלץ לטפל בשיערות רגליי? (וגם בית שחי ומפשעה) האם מומלץ לגלח? אולי לחזור לשעווה?
    מישהו אולי יודע, מה קורה איתם באמת? מישהו התחיל לקנות אותם כבר?
    אשמח לקבל מידע בנושא זה גם למייל.

    תודה, מעין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחותי, אצלי קרה אותו הדבר...

    סיגל
    05/04/2008

    גם אני סמכתי על נאטורפיל, והתחלתי טיפול להסרת שיער ברגליים ובבית השחי ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי, כי הייתי באמצע הטיפול! ולפני כמה ימים קראתי על מבצע שיש בפרופורציה, שמי שעושה שם ה סרת שיער מקבלת בגד-ים בחינם של H&O... בהתחלה לא האמנתי בכלל, אבל כשהתקשרתי הסתבר שזה נכון! אז עכשיו קבעתי שם המשך לטיפול שלי להסרת שיער, וגם קיבלתי מהם בגד ים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי סיגל

    מעין
    06/04/2008

    היי סיגל,
    אני משתתפת בשמחתך על הבג ים החדש, אבל לא קראת מה כתוב עליהם תגובה אחת למטה?
    העניין עם נטואפיל, שיכול להיות שיקנו אותם, ואז יש סיכוי שסוף סוף נקבל תמורה לכספנו (עכשיו השאלה שעולה, היא האם במקרה כמו שלך, יש אפשרות לקבל החזר כספי במקום הטיפולים שלהם- אם כן גם אני באה-מתאים לי גם הבגד ים חינם :) ). העניין הוא שכבר שילמתי 5500 ש"ח ולא בא לי לזרוק על זה עוד כסף עכשיו...
    בכל מקרה, אני צריכה ייעוץ מקצועי עכשיו שינחה אותי מה לעשות בפרק הזמן הבלתי מוגדר הזה עם השערות (בהנחה שבעתיד מתישהו אני חוזרת ללייזר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למעין

    07/04/2008

    שלום מעין
    עד החלטה, את יכולה למרוט בשעווה או לגלח,איך שנוח לך.
    במידה ותחזרי לליזר,יש להמתין לפחות חודשיים ממריטה אחרונה,כדי שתהיי בצמיחה מירבית לפני טיפול.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו