השרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השרת שיער
    mai
    03/06/2007

    אני בת 17, וקיבלתי מחזור בערך בגיל 14. המחזור סדיר ולאחורנה ביותר כי אני לוקחת גלולות (יסמין אם זה משנה). אני שיערה באיזור המפשעה ובשנה האחרונה באיזור הבטן והדבר מפריע לי מאוד. התחלתי לעשות שעווה בבטן וזה לא מדלל או משפר וזה מאוד מציק.
    רציתי להתחיל בטיפולי לייזר או אינפרא ורציתי לשמוע פרטים מבחינת מחיר, אפשרות לעשות בכלל, כמה זמן וכמה טיפולים רק לאיזורים שציינתי.
    מוצאי אשכנזי ואני לא שעירה בכלל, רק באיזורים אלה השיער הוא שחור ועבה.
    הקוסמטיקאית אמרה שהשיער עבה וכהה מספיק לאינפרא ורציתי לשמוע פרטים נוספים.
    תודה רבה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון הטעות- הסרת שיער

    mai
    03/06/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למאי

    03/06/2007

    שלום מאי

    האם לפני שנטלת גלולות המחזור לא היה סדיר? האם יש שיעור יתר באיזורים נוספים?
    אני לפני הכל הייתי מבהירה לך שיתכן ועוד לא היגעת למירב השיעור האפשרי באיזור.
    את עדיין מעט צעירה והגוף שלך עוד יוציא שיער.
    יותר מזה הייתי מציעה אבחון של רופא/ה העוסק/ת בלייזרים ולא רק קוסמטיקאית.
    מחירים אני לא יודעת, ומס' הטיפולים הנדרש גם קשה לומר,מבלי לראותך.צריך רק להבין שיש גורמים רבים המשפיעים על מס' הטיפולים, כמו: תורשה,גוון עור,איכות המכשירים,מימנות המטפל מצב הורמונלי וכ"ו...
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו