הסרת שיער באינפרא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער באינפרא
    אחת
    04/06/2007

    שלום
    אני מאוד מתלבטת בנושא הסרת שיער ואליך מספר שאלות
    האם לנסות איזור מסויים נסתר או להתחיל ישירות בכל הגוף?
    האם למעט ההסמכה של הקוסמטיקאית על המכשיר, המכשיר אמור לעבור בדיקות תקופתיות
    בנושא תקינותו. אני יודעת שהמכשיר מאושר (קריסטל 512 משהו כזה ) מי הגורם המאשר את תקינותו?
    הקוסמטיקאית שבחרתי היא לא ממכון גדול אלא ביתית כזאת אך אני מכירה כ- 6 נשים שעברו אצלה והן מרוצות ובגדול יש לה כמה מאות לקוחות והיא מתעסקת באינפרא כשנתיים וחצי. האם יש בכך סכנה ועדיף מכון גדול עם רופאי עור וכו'?
    איך ניתן למנוע כוויות? האם זה תלוי בי וכשארגיש חום גבוה עלי להגיד?
    מצטערת על ההצפה אבל קבעתי ליום רביעי הקרוב ואני חייבת תשובות כדי להחליט
    תודה לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער באינפרא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאחת

    05/06/2007

    שלום לך
    הפחתת שיער,עדיף שתעשה ע"י רופאים,אף כי ידוע שקוסמטיקאיות גם מטפלות בד"כ במכשירי
    אור הבזקי (IPL ).אין להן ההסמכה לעבוד על מכשירי לייזר.
    מי שכניראה אמור לבדוק תקינות מכשיר זהו איש שרות של החב' המשווקת.
    כמו בכל תחום,נסיון ומיומנות תורמים להצלחת הטיפול.
    לא ציינת אילו איזורים היית רוצה להפחית בהם שיער,יש איזורים שיעבדו טוב ויהיו כאלה שידרשו
    שילוב של מכשירים,ואז לקוסמטיקאית אין את המגוון של המכשירים.
    כדי למנוע כוויות את מצידך צריכה להמנע משמש והמטפלת צריכה להיות מנוסה + מכשיר תקין.
    חום מקומי תרגישי אם זה יזכיר צריבה מוגזמת ודאי שיש לומר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו