מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת שיעררינת05/06/2007
שלום
כתבתי לפני כמה ימים על הסרת שיער.
ברצוני לדעת האם הבדיקה ההורמונלית צריכה לעשות רק כאשר אני ביום ה 2או3 במחזור או אפשר בימים אחרים (הכוונה אין מחזור)
שמעתי שיש כאלה שיוצא להם פצעים על הפנים מהסרת שיער בלייזר זה מאד מפחיד אותי איך אפשר לדעת אם יצא פצעים אני בהירה מאד בפנים
דבר אחרון האם ישנה אפשרות להתחיל עכשיו אפילו אם זה קיץ .
ולבסוף רציתי לדעת יש לי חתונה ב10 ליולי אם אני אתחיל השבוע בלייזר כמה זמן יחזיק עד שיוצא עוד הפעם השיער
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לרינת.
05/06/2007שלום רינת
את הבדיקה ההורמונלית יש לבצע בימים 2-3 למחזור.
יש מטופלים שסובלים מפצעונים באופן כללי, וגם לאחר ט. לייזר,לא ניתן לנבא מראש למי.
ציינת שאת בהירה בפנים,לכן אם לא תחשפי לשמש אין מניעה להתחיל לייזר בקיץ.
האם יש לך בעיות הורמונליות? אין לך מחזור סדיר? האם יש הרבה שיער בפנים שמצדיק התחלה של לייזר?
אם יש מעט עדיף אפילציה.
מזל טוב ובהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
רינת06/06/2007שלום
קודם כל תודה על התשובה המהירה , עדיין לא עשיתי בדיקה הורמונלית אבל כן יש לי בעיה במחזור הוא לא סדיר בכלל.
אבל שוב הבעיה שממנה אני מאד מפחדת זה עניין הפצעים כי יש לי פנים מאד חלקות שאין פצע אחד אבל הבעיה בשיער אני שמה לב שזה מתחיל להיות הרבה קודם זה התחיל כמה שערות בסנטר ועכשיו יש לי כמה שערות בפנים שחורות אבל אני שמה לב שזה מתרבה .אני מנצרת עילית ושמעתי שיש בבית חולים של צרפתי בנצרת אגף להסרת שיער בלייזר של אלישיע ושמעתי מהרבה שזה מאד טוב האם הרופא צריכה לדעת ישר אם יש לי עור רגיש או שמנסים קודם באזור מסוים ואחר כך ממשיכים
קראתי הרבה הודעות שבהם שואלים על סוג המכשיר האם אני אמורה לדעת בראיזה סוג הם משתמשים .
ויש לי עוד שאלה אחרונה למה הטיפולים צריכים להיות פעם בחודש או חודש וחצי ולא בעיתים קרובות יותר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת
06/06/2007שלום לך
יש מקומות שמבצעים טסט על איזור קטן ורק לאחר מכן מבצעים טיפול מלא.
כדאי לדעת אילו מכשירים יש למקום,ועדיף שיהיו יותר סוגים.
הטיפולים יבוצעו במרווחים שונים,על פי האיזור.בפנים מתחילים כל חודש ואח"כ 6 שבועות
ובהמשך 8 ויותר על פי הצמיחה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
הסרת שיער אפילציה כמות הטיפולים
מכשיר ייעודי הסרת שיערות לבנות
הסרת שיער בלייזר בפי הטבעת לאחר ניתוח פיסורה
לאחר טיפול לייזר ראשון- גב חזה ובטן
פרופורציה או אמריקן לייזר הסרת שיער
שיער שיבה ולייזר בן 56
שאריות אחרי טיפול ipl- הסרת שיער במפשעה
ליייזר- הסרת שיער לצמיתות בפנים
מכשיר לייזר להסרת שיער- חוות דעת
בחירת מכשיר ipl ביתי- מהיכן לרכוש
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





