הסרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער
    רינת
    05/06/2007

    שלום
    כתבתי לפני כמה ימים על הסרת שיער.
    ברצוני לדעת האם הבדיקה ההורמונלית צריכה לעשות רק כאשר אני ביום ה 2או3 במחזור או אפשר בימים אחרים (הכוונה אין מחזור)
    שמעתי שיש כאלה שיוצא להם פצעים על הפנים מהסרת שיער בלייזר זה מאד מפחיד אותי איך אפשר לדעת אם יצא פצעים אני בהירה מאד בפנים
    דבר אחרון האם ישנה אפשרות להתחיל עכשיו אפילו אם זה קיץ .
    ולבסוף רציתי לדעת יש לי חתונה ב10 ליולי אם אני אתחיל השבוע בלייזר כמה זמן יחזיק עד שיוצא עוד הפעם השיער
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרינת.

    05/06/2007

    שלום רינת
    את הבדיקה ההורמונלית יש לבצע בימים 2-3 למחזור.
    יש מטופלים שסובלים מפצעונים באופן כללי, וגם לאחר ט. לייזר,לא ניתן לנבא מראש למי.
    ציינת שאת בהירה בפנים,לכן אם לא תחשפי לשמש אין מניעה להתחיל לייזר בקיץ.
    האם יש לך בעיות הורמונליות? אין לך מחזור סדיר? האם יש הרבה שיער בפנים שמצדיק התחלה של לייזר?
    אם יש מעט עדיף אפילציה.
    מזל טוב ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    רינת
    06/06/2007

    שלום
    קודם כל תודה על התשובה המהירה , עדיין לא עשיתי בדיקה הורמונלית אבל כן יש לי בעיה במחזור הוא לא סדיר בכלל.
    אבל שוב הבעיה שממנה אני מאד מפחדת זה עניין הפצעים כי יש לי פנים מאד חלקות שאין פצע אחד אבל הבעיה בשיער אני שמה לב שזה מתחיל להיות הרבה קודם זה התחיל כמה שערות בסנטר ועכשיו יש לי כמה שערות בפנים שחורות אבל אני שמה לב שזה מתרבה .אני מנצרת עילית ושמעתי שיש בבית חולים של צרפתי בנצרת אגף להסרת שיער בלייזר של אלישיע ושמעתי מהרבה שזה מאד טוב האם הרופא צריכה לדעת ישר אם יש לי עור רגיש או שמנסים קודם באזור מסוים ואחר כך ממשיכים
    קראתי הרבה הודעות שבהם שואלים על סוג המכשיר האם אני אמורה לדעת בראיזה סוג הם משתמשים .
    ויש לי עוד שאלה אחרונה למה הטיפולים צריכים להיות פעם בחודש או חודש וחצי ולא בעיתים קרובות יותר
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרינת

    06/06/2007

    שלום לך
    יש מקומות שמבצעים טסט על איזור קטן ורק לאחר מכן מבצעים טיפול מלא.
    כדאי לדעת אילו מכשירים יש למקום,ועדיף שיהיו יותר סוגים.
    הטיפולים יבוצעו במרווחים שונים,על פי האיזור.בפנים מתחילים כל חודש ואח"כ 6 שבועות
    ובהמשך 8 ויותר על פי הצמיחה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו