ההבדל בין לייזר להבזקי אור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ההבדל בין לייזר להבזקי אור
    יעל
    15/06/2007

    שלום רב,
    אני מעוניינת להתחיל (בסביבות ספטמבר) טיפולי הסרת שיער לבית השחי והמפשעה.
    אני מייד חשבתי ללכת על טיפולי הלייזר, אך גיסתי ממליצה לי לעשות טיפול בשיטת האינפרא-אדום (זה הבזקי אור?)
    רציתי לשאול אם תוכלי, אפילו בקצרה להסביר לי מעט על ההבדלים ביניהם (שיטת הפעולה, כאב, תוצאות וכו') הייתי בייעוץ במכון מסויים ושם הם באמת אמרו לי שיש להם מגוון של מכשירים לשלבים השונים של הטיפול. קראתי כאן באחת התשובות שלך שלקוסמטיקאיות שמטפלות בהבזקי אור אין את המגוון. האם זה אומר שבמכונים המסודרים יש גם מכשירי לייזר וגם מכשירים של הבזקי אור?
    תודה ולילה טוב,
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליעל

    17/06/2007

    שלום יעל
    העיקרון זהה,הטכנולוגיה שונה. העיקרון הוא פוטוטרמוליזיס,שזה בעיברית הרס בעזרת אור שהופך לחום.
    הטכנולוגיה הראשונה הייתה של הלייזר בה האור עובר דרך מדיום אשר מאפשר רק לאורך גל אחד
    לצאת ממנו ובד"כ הוא זה הנבלע יותר טוב בצבען השיערה,קרי ,המלנין.
    אלו הם מכשירים טובים וחזקים העושים הייטב את העבודה,יחד עם זאת אולי יותר כואבים מעט.
    מכשירי האור ההבזקי,נוצרו מאוחר יותר על מנת להוזיל עלויות,לקצר זמן טיפול(ראש גדול מעט יותר)
    ולהפחית כאב(מכשיר עדין יותר )ולכן איטי יותר בהתקדמות.
    לשאלתך,כן במכונים גדולים יש מגוון מכשירים גם וגם.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו