אפילציה ולייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפילציה ולייזר
    לורן
    10/09/2008

    היי,אני בת 20 בעלת עור שחום ולצערי אני שעירה...עד לפני 3 חודשים הייתי פשוט מורידה הכל בשעווה כל הגוף..אז התחלתי לחקור טיפול בלייזר או באפילציה והגעתי למסקנה שאפילציה היא הפיתרון האמיתי להסרה לצמיתות....התחלתי טיפול בגב התחתון עד כ 1/3 מהגב...ולאחר שהגלדים יצאו וירדו בכל האיזור נשאר לי נקודות של עור לבן..נקודות שאמורות בעיקר לצאת כתוצאה משיפשוף הגלדים...אך שמתי דגש רב וחיטאתי את האיזור בזהירות...ולקח להם חודש וקצת לרדת כך שזה לא משיפשוף עם הבגדים או מגבת... פניתי לגברת שטיפלה בי ...היא נורא מקצועית והיא בעסק מעל ל30 שנה ושמעתי עליה רק טוב מהרבה אנשים...היא טוענת שפעם ראשונה היא נתקלת בזה..הפסקנו את הטיפול בינתיים ואנחנו מקווים שהאיזור יחזור לקדמותו..הצבע והכל... במידה ולא יחזור יש פיתרון אחר לזה??ואם אפשר אחרי זה לעשות לייזר ??ואם יש תופעות כאלה גם בלייזר? תודה..לורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילציה ולייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללורן

    11/09/2008

    שלום לורן
    הדבר הפשוט והטוב ביותר בשבילך הוא להבדק ע"י רופא עור.
    דרך הפורום לא ניתן ליעץ אישית. על פניו נראה שהופיעו לך ,מה שנקרא,היפופיגמנטציות,הכתמים הלבנים...במקרים רבים התופעה חולפת לאחר חודשים,במידה ולאחר שנה ויותר ,הם לא חלפו,יתכן
    שישארו.
    האם עשית את הטיפול על עור שזוף?
    התייעצי,בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו