מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לכולם על סיליק אפילמיכל01/08/2007
שלום, אני רוצה לקנות סיליק אפיל של בראון 5685 1)למישהו פה יש?? זה טוב באמת ??
2)וזה אותו דבר כמו גילוח?? או שזה כמו שעווה.......
תודה =)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סילק אפיל.
ליטל ידין03/08/2007יש לי את זה בבית..
זה כואב ברמות מטורפות.. אי אפשר להשתמש בזה מרוב שזה כואב
לי אישית זה כואב הרבה יותר משעווה וזה לוקח הרבה זמן לעשות בחלקים גדולים בגוף..
לא ממליצה על המכשיר הזה, השיערות גודלות כמעט כמו בגילוח לאחר שבוע -שבוע וחצי-שבועיים גג גג גג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר BRAUN
רינת03/08/2007אני מייעצת לך לא לקנות אותו אפילו אם יש כאלה שאומרים לך לא לקנות את הזול ויש אחד שעולה 750 ש"ח שיש בו ראשים שונים
לדעתי בשום פנים אל תקני זה ממש ממש כואב כאילו את מוציאה שערה שערה אם תשאלי אותי ואני מנוסה בשעווה השעווה פי אלף יותר טובה וגם מוציאה את הכל בבת אחת לא כמו המכשיר שערה שערה את תרגישי אות השערות יוצאת זה נורא כואב אנינורא סבלתי לא יכולתי להשתמש בו בכלל
בכל אופן זו דעתי לדעתי אם יש לאחת הקרובות או חברה תקחי תנסי ואם זה טוב לך תקני אבל קודם תנסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה ^
ליאת03/08/2007יש לי של בראון. כאפי תופת. חשבתי בקנייה שזה יותר טוב משעווה אבל זה ממש לא ככה.
לא ממליצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא חושבת
מיכל05/08/2007שלום לך אני לא יודעת על איזה מכונה דיברת בדיוק אבל בעיקרון כל מכונה שתולשת זה לא כזה קועב כמו שמספרים תללוי למי זה כואב יש כאלה שזה לא ויש כאלה שזה כן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי בראון 2770
קטי06/08/2007זה לא הכי חדיש, לדעתי כל התוספות שיש במכשירים החדשים זה סתם מיותר, העקרון הוא אותו עקרון וזה כואבבב!!
רגליים אני לא עושה איתה כי זה סתם כואב ולא חלק, אלא אם כן תשבי ממש כל היום להוציא שערה-שערה.
אני עושה איתו בית שחי (מקודם היתי עושה שעווה)- דווקא בסדר, אפשר לסבול ולא צריך לגדל שיער כמו לשעווה.
בקיצור, דעתי היא שטוב שיהיה בבית מכשיר להסרת שיער כי זה טוב בתור פתרון מהיר במקום גילוח.אבל אם יש אפשרות לגדל שיער לשעווה-אז עדיף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר למסיר שיער של בראון
מיקה06/08/2007קניתי אותו לפני כמה ימים ואין מאושרת ממני.
כן, זה כואב, אבל לא נורא ברגליים, בבית שחי זה מוריד יופי(כן זה כואב) וגם במפשעות (כאבי תופת). אני מסירה בלילה. אחרי כל הכאבים אני קמה ח ל ק ה לגמריי וכל הכאב נעלם... יש הרבה שמורידות בשלבים. את לא חייבת הכל בבת אחת והראשים השונים מאד עוזרים. אפשר להתחיל עם הראשים הקנטנים. אה, יש גם ראש לשפם, כאב- אבל היה שווה את התוצאה.
מסקנה- כן זה כואב, לפעמים מאד מאד, אבל, אפשר לעשות את זה בשלבים ובסוך הייתי חלקה כמו שלא הייתי בחיים שלי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה אני יכולה לקנות את סיליק אפיל
מיכל19/08/2007באזור חדרה בנימינה .....=)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנופר
עינת21/08/2007קניתי את שלי במשביר בקניון בחדרה, מכשיר מעולה של בראון 5685
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת
מיכל21/08/2007בכמה 650?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מכשיר ייעודי הסרת שיערות לבנות
הסרת שיער בלייזר בפי הטבעת לאחר ניתוח פיסורה
לאחר טיפול לייזר ראשון- גב חזה ובטן
פרופורציה או אמריקן לייזר הסרת שיער
שיער שיבה ולייזר בן 56
שאריות אחרי טיפול ipl- הסרת שיער במפשעה
ליייזר- הסרת שיער לצמיתות בפנים
מכשיר לייזר להסרת שיער- חוות דעת
בחירת מכשיר ipl ביתי- מהיכן לרכוש
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





