מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אינפרא אדוםשיראלוש25/08/2007
שלום לך גלי
אני עושה טיפול באינפרא אדום בפנים ורואה תוצאות מדהימות יש לציין אני רק בטיפול ה4
השאלה שלי ..
אם אני אפסיק עכשיו אז הכל יחזור לקדמותו או רובו?..האם כדאי לסיים את כל העשרה טיפולים?
אני עושה עכשיו טיפול אחת לחודשיים ..האם זה בסדר?
אשמח לתגובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הודעה של: שיראלוש
26/08/2007בדר"כ אפשר לסיים את הטיפול מתי שתרצי. אפשרי לעשות הפסקה, אך השיער יצמח כמו שהיה בטיפול האחרון, לא יותר ולא פחות.
על מנת לקבל טיפול יעיל יותר, עדיף לעשות טיפול אחת לשלושה חודשים כדי שהשורשים יצמחו מספיק ויהיו מוכנים לקבל את הטיפול. לאחר חודשיים אין צמיחה מספקת של השערה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלי תודה ועד משהו..
שיראלוש28/08/2007אם מפסקים טיפול כל השיער בפנים יחזור לקדמותו ??
או שלא הבנתי אותך...
ואחרי עשרה טיפולים שבאמת לא צומח כלום ,אז זה באמת ישאר ככה לתמיד או יש מצב שהישיער יחזור עוד כמה שנים?
ושוב המון תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשיראלוש
02/09/2007שלום לך
את מציינת הפחתה טובה מאד,כלומר אין צמיחה משמעותית.זה נפלא.
יש להרחיק את מועד הטיפול ככל שידרש ובלבד שלא תעשי טפולי סרק על פלומה חסרת צבע או עובי משמעותי.
כל גופנו מכוסה פלומה פרט לכפות הרגליים והידיים. מי יותר ומי פחות על פי המטען הגנטי שהוא נושא. אם השיעור הוא לא הורמונלי,סביר יותר להניח שההפחתה שהושגה תשמר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות חשובות בבקשה
שירן27/08/2007באיזה איזורים בפנים את עושה אינפרא?
ואם את יכולה לאמר לי בבקשה אם השיער אצלך נקרא פלומתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכנסי שירן
שיראלוש28/08/2007אני עשיתי כבר חמישה טיפולים בפנים .
עשיתי כל הפנים :סנטר לחיים ושפם (מהתיאור שלי אפשר לחשוב שהייתי קוף חחח)
היו שערות רבות שהפריעו לי ,עשיתי כבר אפילציה ולא הייתי מרוצה גם הכאבים ולוקח שנים עד שאת רואה תוצאות.
באינפרא את רואה תוצאות אני רק מקווה שזה לצמיתות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיראלוש...בבקשה תיכנסי
איילת20/09/2007קראתי שיש לך תוצאות טובות מהטיפול. אודה לך אם תיצרי איתי קשר כדי לתת לי פרטים. באיזה מכון עשית את הטיפול ועוד.
תודה , איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
הסרת שיער אפילציה כמות הטיפולים
מכשיר ייעודי הסרת שיערות לבנות
הסרת שיער בלייזר בפי הטבעת לאחר ניתוח פיסורה
לאחר טיפול לייזר ראשון- גב חזה ובטן
פרופורציה או אמריקן לייזר הסרת שיער
שיער שיבה ולייזר בן 56
שאריות אחרי טיפול ipl- הסרת שיער במפשעה
ליייזר- הסרת שיער לצמיתות בפנים
מכשיר לייזר להסרת שיער- חוות דעת
בחירת מכשיר ipl ביתי- מהיכן לרכוש
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





