שעירות יתר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שעירות יתר
    נורית
    27/08/2007

    שלום,
    אני סובלת משיעור יתר רציני בכל חלקי הגוף.
    אני מטופלת כבר 9! שנים באפילייט ואחר כך בלייזר. רואים שיפור אך לא משמעותי.
    הנני בת 24 ללא בעייה של השמנת יתר וערכתי בדיקות הורמונליות שיצאו בסדר גמור.
    יש לציין כי שיעור היתר עובר במשפחה.

    רציתי לשאול מספר שאלות:
    1. האם זה הגיוני שהטיפול אורך כל כך הרבה זמן?
    2. האם יש שיטה חדשה ומומלצת להורדת שיער לצמיתות?
    3. שמעתי שיש גלולות למניעת הריון אשר מאטות את קצב צמיחת השיער. האם זה נכון ואם כן איזה סוג.

    זה משפיע מאוד על הבטחון העצמי שלי. אשמח לתשובה בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעירות יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנורית

    02/09/2007

    שלום נורית
    את כותבת על שיעור יתר משפחתי,יחד עם רמות הורמונים גבריים בגדר הנורמה.
    1. על פניו הטיפול אכן ארוך למדי אך יותר נכון לשקול את מספר הטיפולים שבוצעו מאשר את מספר השנים. האם לפני כל טיפול חיכית מספיק עד לצמיחה מלאה? האם העוצמות היו נכונות ? המכשירים תקינים קשה לדעת. אך למי שיש שיעור מעל הממוצע גם אורך הטיפול הינו מעל הממוצע.
    2. אין שיטות חדשות רק שיפור תמידי של המכשירים.
    3. לגבי גלולות יש להתיעץ עם גניקולוג או אנדוקרינולוג,אך אם ציינת שאין לך בעיות הורמונליות כל שהן לא יהיה איתן הבדל משמעותי, אלא אם באופן תורשתי את על הגבול העליון ברמות ההורמונים הגבריים שלך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו