טיפול בלייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בלייזר
    חסוי
    27/09/2007

    חג שמח

    ברצוני לבצע הסרת שיער בלייזר. הדבר היחידי שממנו אני חושש הוא צמיחה מוגברת של שיער כתוצאה מהטיפול . הבנתי (מקריאת פורומים) שאם העוצמה נמוכה מידי יש סיכוי שיצמחו שיערות שלא צמחו לפני הטיפול. האם יכול להיות מצב כזה?
    האם כתוצאה מלייזר יכול להיות ששערות יצמחו עבות יותר ? ארוכות יותר ? (במידה והשורש לא נהרס אלא רק "נפגע")
    אודה מאוד לתשובתך האוביקטיבית



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בלייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחסוי

    07/10/2007

    שלום לך
    שאלתך כללית ביותר ולכן תשובתי תהיה כמעט סטטיסטית.
    הגוף והתורשה שונים מאדם לאדם.
    איזורים שונים בגוף אותו האדם יכולים ומגיבים אחרת לטיפול הפחתת שיער.
    אין ספק שאחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת טיפול, הוא מטפל מיומן.
    גורמים נוספים להצלחת טיפול הם : בחירה נכונה של המטופל
    העברת המידע ובדיקת ותיאום הציפיות,וכן שימוש במיכשור מהשורה הראשונה בתחום.
    גברים ממשיכים בתפקוד גופני גם תוך כדי תהליך הפחתת השיער ולכן ממשיכים ומוציאים שיער כפי שמכתיבים להם ההורמונים שלהם.
    יש אמת בסברה שעוצמות נמוכות ולא מתאימות לא מפחיתות שיער.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו