הסרת שיער עם silk epil

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער עם silk epil
    אלון
    10/10/2007

    שלום וברכה,
    שמי עידו, בן 22.
    אני מעוניין להסיר את השערות מהבטן והחזה, אך אני נתקל במספר בעיות.
    דבר ראשון, השערות ארוכות(תלתלים אפילו) ועבות, וכשניסיתי להסיר בעזרת המכשיר הנ"ל(מעין מכונה שתולשת שיערות), הכאב היה בלתי נסבל.
    לעומת זאת כשאני מסיר שיער מהיד, ששם יש לי שערות קצרות ופחות עבות, ההסרה כואבת פחות, וסבילה בהחלט.
    השאלה שלי היא- נניח ואקצר את השערות שעל הבטן בעזרת סכין גילוח, לאורך של 5 מ"מ, האם ההסרה בעזרת מכשיר הsilk epil תיהיה פחות כואבת? או במילים אחרות, האם לאורך השערה יש השפעה על הכאב של הסרתה?
    אני מפחד להסיר בעזרת הסכין כי אני מפחד שהשיער שיצמח יהיה עבה וגס יותר...
    כשאני מסיר עם ה silk epil מהיד זה הולך מצוין, שוב, השערות על היד קצרות(ומעטות יותר, ודקות), ועל הבטן והחזה גסות יותר...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער עם silk epil

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעידו

    14/10/2007

    שלום עידו
    לצערי לא אוכל לסייע לך יותר מדי. הכאב נובע מעצם המריטה של השיערה מן הזקיק ללא כל קשר לאורכה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו