הסרת שיער בלייזר-שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער בלייזר-שאלה
    סקרנית.
    16/06/2010

    שלום,
    התחלתי הסרת שיער בלייזר טיפול ראשון בפנים בבית השחי לפני כשבוע טיפול ראשון ובקרוב גם מפשעות.
    באזור הפנים עוד באותו המקום בצד אחד של הפאות היה טיפה אדום כהה וזה לא עבר...
    עכשיו יש לי מין קוצים כאלה וכשגרדתי את הפנים כדי שהשיער יבלוט יותר אני מרגישה שיש 3 נקודות כאלה שעשיתי כמו פצע וזה ממש כואב מה ההשלכות של זה האם זה יעבור?
    והאם אמורים לגדול הקוצים האלה מה האורך שהם נופליפם כבר?
    בבית שחי זה פחות אכפת לי כרגע כי זה לא קום בולט אז אני לא לחוצה
    אבל בפנים אני מאוד מאוד לחוצה וזה ממש מכועררר...שזה יעבור כבר...
    אני שמה קרם הגנה 50 ויוצאת לשמש לא להשתזף אבל יוצאת האם יש לזה השלכות?כל כמה זמן צריך להשים קרם הגנה?
    ומה חשיפה לשמש בעצם עושה מגבירה את הצמחת השיער ?
    האם 10 טיפולים זה מספיק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער בלייזר-שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסקרנית

    17/06/2010

    שלום לך,
    יתכן שהייתה לך כוויה בפאה,כדאי לא לגרד ולטפל בה,במשחה אנטיביוטית כדי שלא תזדהם.
    ככלל,אם יש שאלות לגבי הטיפול או תופעותיו,כדאי לחזור ולהתייעץ עם מי שטיפל בך.
    בכללי,ואיני יודעת במה טופלת,אם הטיפול היה יעיל תופיע נשירת ה"קוצים" לאחר שבועיים-שלושה.
    אם את שוהה הרבה בשמש יש לחזור ולמרוח לאחר שעתיים שוב.
    לגבי מס. הטיפולים,זה משתנה עפ"י הנתונים האישיים של כל מטופל/ת
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו