נקודות חומות לאחר טיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נקודות חומות לאחר טיפול
    ?????
    08/11/2007

    שלום. אני עושה טיפול לייזר בפאות באחד מהמכונים. בתחילת השבוע עשיתי את הטיפול השביעי. כאשר נכנסתי לרופאה היא שאלה אותי אם יש צורך לגלח את האזור ואמרתי שאני חושבת שכן. עם זאת כשראיתי שהיא מתחילה את הטיפול הנחתי שאין בכך צורך. לאחר שהטיפול הסתיים אמרה הרופאה שפתאום היא רואה שיש הרבה שיער, ושהיא שכחה לגלח את האזור (כי היה לה יום ארוך), ולכן גילחה אותו ועשתה שוב את הטיפול. כשהגעתי הביתה הבחנתי בנקודות חומות רבות הדומות לנמשים שהופיעו לאורך כל האזור, בימים האחרונים הם רק הולכים ומתחזקים. חשוב לציין כי לא נחשפתי לשמש וצבע עורי לא השתנה וכי כתמים אלה אף פעם לא הופיעו לאחר טיפולים בעבר. הנקודות החומות מאוד בולטות ומכוערות. רציתי לשאול האם הן יעלמו בסופו של דבר או שהינן קבועות והאם הם נבעו מכך שעברתי טיפול ללא גילוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נקודות חומות לאחר טיפול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל??????

    08/11/2007

    שלום לך
    נראה לפי תאורך כמו גלדים ,כוויות שטחיות, לרוב זה חולף לאחר כשבועיים.
    ציינת שהיא טיפלה שוב על אותו איזור? יתכן וכאן הבעיה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו