הסרת שיער אוזניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער אוזניים
    נדב
    18/10/2010

    אהלן, יש לי שיערות שחורות דקות על החלק החיצוני של האוזן ועל התנוך, עור בהיר. כבר שנתיים שזה מאוד מפריע לי, אז החלטתי לעשות מעשה- היום הייתי בפגישות יעוץ להסרת שיער בשתי חברות, כאשר בשתיהן אמרו לי שאין בעיה להסיר הכל בסדרה של עד 10 טיפולים קצרים. חברה אחת משתמשת בטכנולוגיית לייזר והשנייה ב- dpc. קראתי מודעות בפורום שלכם וחייב להגיד שקצת נבהלתי לראות שיש אנשים שעשו הסרת שיער שהתפקששה ועכשיו בוכים על זה. אני בטוח שגם לאנשים המסכנים האלה הבטיחו תוצאה מושלמת. האוזניים נורא בולטות וממש לא מתאים להתחיל להתעסק עם קוקיות לפני שאני יוצא מהבית... אולי עדיף לוותר? ואם לא לוותר, מה עדיף? הלייזר יקר פי 2 מה- dpc, למרות שאין לי בעיה להשקיע יותר כדי לקבל תוצאה טובה. אולי עדיף בכלל טכנולוגיה אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תתחייב לסידרה

    מיקי סטייל
    21/10/2010

    לא
    וזניים אפילציה יהיה טוב, צריך לבוא שוב ושוב עד שהשיערות ייעלמו והן תעלימנה בטוח.
    מצד שני אתה יכול לנסות גם IPL עובד מצוין לא פחות ותראה אחרי טיפול אחד או שניים איך השיער מגיב, האם הדלדל, האם השיעה נעשתה דקה יותר שלא לאמר פלומתית, ובהתאם לכך תמשיך. תלך רק למי שמציע לך פר טיפול, למה להתחייב לעשרה טיפולים אם השיטה לא תעבוד עליך? ואם שישה יספיקו? למה לשלם על 10 ?
    אשמח לייעץ לך
    ב0523288910 מיקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו