מה עדיף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה עדיף?
    כינרת
    22/04/2007

    שלום רב, אני שאטנית עם עור בהיר. אני מתעניינת בהסרת שיער מהידיים, יש לי שיער בהיר, אבל רב מדי וזה גורם לי למבוכה לעתים. איזה שיטת הסרה טובה לי יותר - לייזר או קרן אור? שמעתי ששי יתרונות לשתי השיטות, אבל מה עדיף לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עדיף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לכנרת

    03/05/2007

    שלום כנרת
    מבלי לראות את גוון השיער שלך,התאור "שיער בהיר", לא מבשר טובות.
    לייזר/קרן אור ,שניהם זקוקים לצבע משמעותי.על מנת להבלע בו,(בזקיק השיערה) במידה ואין די
    פיגמנט, אין די הצורך בליעה של אנרגיית האור בזקיק, שהופכת לחום ועל ידי זה גורמת להרס טרמי
    של השיערה,ולהפחתה בכמות השיער.
    כדאי לגשת לבדיקה מסודרת במרפאה אמינה ע"מ לאבחן את גוון השיער,ואת היכולת להפחיתו.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער לצמיתות?

    ליאל
    12/05/2007

    שלום אני מאוד רוצה לעשות הסרת שיער בליזר בכל הגוף אבל יש לי כמה שאלות לפני שאני מתחילה עכשיו הקיץ בפתח זה אומר שאם התחיל עכשיו לא אוכל ללכת לים כל הקיץ ? רציתי לדעת גם האם פעולת ההסרה גורמת לפיצעונים ? והשאלה החשובה מכולן האם באמת ההסרה היא לצמיתותתתתת ואם הוא חוזר כעבור מספר שנים החברה מחויבת לטפל בי בחינם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לליאל

    13/05/2007

    שלום ליאל,מצאתי את שאלותייך.

    בקיץ הישראלי יש להמנע מחשיפה לא מוגנת(קרי,מריחת מסנן קרינה מעל 34 SPF )בכל איזור
    בו רוצים להסיר שיער בלייזר. ניתן ללכת לים,אך בשעות לא חמות ומרוחים הייטב במסנן קרינה, כאמור.
    יש אנשים שעל אף מסנן הקרינה עדיין משתזפים מעט,ולכן יש להקפיד יותר או להמנע,על מנת לשמור על העור,ויעילות הטיפול.
    בנושא הפיצעונים,אחוז קטן של מטופלים יכול לפתח פיצעונים באזור הטיפול,יש להקפיד יותר על היגיינה, סבון פולידין מחטא,ובעיקר להתיעץ לגופו של עיניין עם הרופא המטפל.
    בנושא הצמיתות,על פי ה-FDA פירושו הפחתה משמעותית ולאורך זמן של כמות השיער באזור נתון.
    לגבי אפשרות של צמיחה לאחר שנים מתום הטיפול,נדיר, אך יש לבדוק כל נושא לגופו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו