האם לליזר יש השלכות רפואיות בעתיד?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לליזר יש השלכות רפואיות בעתיד?
    אלמונית
    22/04/2007

    שלום רב,
    שמי שרה ואני מטופלת במכשיר לייזר (מסוג לייצ'ר) כבר שנתיים וחצי.
    עברתי 16 טיפולים ואני חייבת לציין שאני לא ממש מרגישה בשינוי משמעותי.
    אני עוברת טיפול כל חודש וחצי בכל איזור הפנים (כולל הפיאות, הסנטר והצוואר).
    עדיין יש לי קוצים ושיער קשה וכהה.
    אמרו לי שבפנים צריך לעבור גג 12 טיפולים (אחת מהרופאות שם).
    לכן יש לי 2 שאלות:
    1) האם להשיך בטיפול הזה ובמכשיר הזה? ואם לא , על איזה טיפול אחר את ממליצה?

    2) לאחרונה, הרבה אנשים מדאיגים אותי בכך שהם טוענים שיש השלכות רפואיות בעתיד (כגון סרטן או כל מחלה אחרת "לא עלינו") לכל מי שמטפל בלייזר. האם זה נכון? האם יש אישורים רפואיים שניתנו ע"י גורמים מוסמכים באמת?


    אשמח לתשובות בהקדם, כוון שהנושא הנ"ל ממש מטריד אותי לאחרונה..

    תודה, שרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה שרה.

    03/05/2007

    שלום שרה
    לא ציינת את גילך, כמו כן לא ציינת באם יש שיפור כל שהוא מאז שהתחלת את הטיפולים, אלו פרמטרים חשובים לתשובה.
    שיעור יתר בפנים יכול לנבוע ממס' סיבות:משפחתיות,גנטיות
    שיבושים הורמונליים(שחלות פוליציסטיות,בעיות יותרת הכליה
    תרופות מסויימות
    טיפולי הפרייה
    במידה ויש מחזור לא סדיר,כדאי לשלול בעיות הורמונליות,באמצעות בדיקת דם
    פשוטה ביום ה2-3 למחזור.
    אם יש בעיה הורמונלית,צריך לאזן אותה תרופתית על מנת שתהיה התקדמות והפחתה בשיעור.
    ככל הידוע לנו אין עדות לתופעות לא רצויות או מסוכנות לגוף בעתיד,בעקבות הלייזר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו