האם ככה אמור להיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם ככה אמור להיות
    רינה
    16/06/2011

    שלום ...

    אני משקיעה הרבה כסף להסרת שיער הגוף 1000 כול חודש ומאוד פוחדת שזה לשווא.
    אז ככה אני מטופלת במכשיר IPL IPULS , בכל הגוף , הקוסמטיקאית אומרת שעור שלי נקרא דרגה 3 , אני לא מבינה למה כי יחסית אני בהירה , האיזון ההורמונלי שלי בסדר , השיער שלי די כהה , עשיתי שני טיפולים ולא נשר לי כלום אם אני מגלחת הוא מאט את הצמיחה , לפי הפורום פה אני מבינה שהשיער נושר אחרי שבוע וחצי גם אם אני מנסה לשתול הוא חזק, האם זה מעיד על זה שהטיפול לא מתאים לי? לגבי שיער חזה אצל נשים השיער דק אבל כהה , האם זה יתפוס? אך זה אמור לגדול אחרי 12 טיפולים ??
    שיער חזה הכי מפריע לי , יש טיפול צולחים בכלל במכשיר הזה?? יכולה להיגרם צמיחת יתר בחזה??
    תענו לי בבקשה אני ממש דואגת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם ככה אמור להיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ככה אמור להיות - תגובה

    שי שחר
    16/06/2011

    שלום רינה
    במקרה יש לי ניסיון רב עם I PULSE .
    דרגה 3 לעור בהיר היא שכיחה ביותר ואם עשית עד כה רק שני טיפולים,סביר להניח שבינתיים הקוסמטיקאית משתמשת באנרגיה לא כל כך גבוהה בטיפול.
    לא תמיד אנו מרגישים או רואים את הנשירה, מה גם שנשירה מתרחשת בד"כ בהדרגה ולאחר עד 4 שבועות מהטיפול.זה מאוד אינדוידואלי.
    לגבי צמיחת יתר, תמיד קיים הסיכוי שהטיפול באיזורים מסוימים יעורר זקיקים רדומים, מה גם שאת מציינת שהשיער מאוד דק. בד"כ אם זה קורה, הטיפולים שלאחר מכן אמורים לטפל בשיער הזה.
    בנוסף,רציתי רק לנסות ולהבין משהו שציינת, שיחסית העור שלך בהיר..מה זאת אומרת יחסית?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו