התרוממויות

מנהל הפורום

אבי שגיא
אבי שגיא
לקביעת תור אצל אבי שגיא ללא פרסום בפורום
 
  • התרוממויות
    דיאן
    21/01/2008

    היי אילנה

    עד שסוף סוף חזרתי לעבוד עם החומרים המקוריים הראשוניים שעבדתי איתם, אני שוב לא מסתדרת עם החומר.

    בתחילה, עבדתי עם חומרים של אתי דוד, אחר כך, מפאת נוחיות, עברתי לחברה אחרת, שגרמה לי להצהבה, כנראה מערבוב חומרים מצידי.
    חוץ מההצהבה הכל היה מצוין, הבניה הייתה חזקה ולא היו שום התרוממויות. ועבדתי עם החומר מהר!
    בגלל ההצהבה, החלטתי לחזור לעבוד עם החומרים של אתי דוד.
    החומר מתייבש הרבה יותר לאט... נוזל יותר... וחלו מעט התרוממויות.
    אני אובדת עצות, ושוקלת לחזור לחומר הקודם אך חוששת...
    הבנתי שהרבה יותר נח לי כשהאקריל מתייבש מהר. אגב, בשניהם האקריל הוא סגול, אך עדיין של אתי דוד מתייבש לאט יותר וקשה לי לעבוד איתו.

    מדוע זה קורה?
    והאם נדמה לי, או שבאמת הבניה עם החומרים האחרים (לא של אתי) חזקה יותר???
    ואני משייפת הכי טוב שאפשר, לא נשאר אויר אפילו טיפה ובכל זאת זה קורה. ואם החומר נוזל אני ישר מנגבת עם הציפורן.

    אשמח לקבל תגובה במהרה, אני אובדת עצות... אני מפחדת לעבור לנוזל אקריל מהיר משום שיהיה לי מהיר מידי...

    דיאן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התרוממויות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עם חומרים

    אילנה כסיף
    21/01/2008

    הי דיאן כיף לשמוע ממך.
    אני אומר לך מה שאני אומרת לתלמידות שלי תמיד. כל זמן שאינך בוטחת ביד שלך - כי היא לא מספיק מיומנת- חובה עלייך להשתמש בחומרים הכי טובים שאת יכולה להשיג.
    זה בדיוק הסיפור גם כאן. צאי וקני לך חומרים מחברה שאת יודעת בודאות שהאבקות שלה הן אותן אבקות עם אותה פורמולה כל הזמן והנוזל הוא אותו נוזל עם אותה פורמולה.
    כדי להבטיח אחידות יש "פלומבה"- סגר, על האריזות אלו אומנם המוצרים היקרים ביותר בשוק אבל לפעמים שווה להשקיע...
    בהצלחה.
    אילנה כסיף מומחית לבניית ציפורניים נייל סטודיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אילו חברות טובות את מכירה?

    דיאן
    22/01/2008

    את מכירה את ביוטי נייל?
    זו החברה שהסתדרתי איתה טוב. קניתי אותה מהחנות של הקוסמטיקאיות בחדרה.

    את מכירה את החומרים של אתי דוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברות

    אילנה כסיף
    25/01/2008

    הי דיאן,
    אני יכולה להמליץ על מגוון מוצרי העבודה של OPI IBD וכמובן על נייל סטודיו. עלייך לדעת שכל המוצרים שציינתי הם באישורים של משרד הבריאות וכן כל המוצרים נבדקו בשוק לאורך זמן רב והוכחו כמעולים.
    בברכת שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דיאן...

    איילת
    02/02/2008

    ממליצה לך מה שאני עשיתי..
    קני לך בקבוק אחד מהיר ותערבבי בכוסית קמת מהיר וקצת סגול..ותאמיני לי יוצא מצויין..
    אני משתמשת גם עם החור של אתי דוד
    זה נהדר..יוצא מצויין,יכול להיות שהמכחול של יותר מידי רטוב לכדור שאת לוקחת ולכן זה גולש..
    תנגבי את המכחול בדפנות הכוסית לפני האבקה..בהצלחה..
    נ.ב
    כל החומרים הם באישור משרד הבריאות..עוד לא פגשתי חברה שין לה אישור..ויש לי מלא חומרים מכל מיני חברות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על העיצה איילת...

    דיאן
    04/02/2008

    החומרים של אתי מעולים, צריך כנראה להתרגל.
    אני אקח את העצה שלך ואני מקווה שאצליח לעבוד מהר יותר.
    אני כל פעם מחדש מנסה לזרז את התהליך ובקושי מצליחה כי לא מתייבש מהר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אישורים של משרד הבריאות

    אילנה כסיף
    05/02/2008

    איילת חמודה,
    אני לא רוצה להכנס לסוגיה של למי יש מה ואיזה אישורים. ניתן לבצע בדיקה פשוטה מאד - להכנס לאתר של משרד הבריאות באגף רוקחות ואישורים ושם לחפש את האישורים לפי חברות - אם תחפשי תחת "ברייסון שיווק בע"מ" תופיע לך רשימה ארוכה מאד של כל החומרים שהם אכן באישור משרד הבריאות. ולמיטב ידיעתי לא לכל מי שמוכר מוצרים יש אישורים לכן שווה בדיקה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו