שאלה בקשר לבניית ציפורנים

מנהל הפורום

אבי שגיא
אבי שגיא
לקביעת תור אצל אבי שגיא ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לבניית ציפורנים
    שירן
    23/01/2008

    הציפורניים שלי מכחילות נורא בקלות, מספיק שיהיה מעט קר והן משנות את הגוון שלהן לכחול- סגול,
    כרגע אני ללא בניה אבל בעבר היתה לי בניה שעשיתי אצל מישהי שבסוף התברר לי שהיא חובבנית לגמריי והיא פצעה אותי וליטשה לי את הציפורן שמתחת לבנייה עד כדיי כך שלא נשארה שם ציפורן
    אלא כמעט רק עור וממש שיכבה יותר דקה מניילון של הציפורן שלי
    את הבניה הסרתי אחרי חודש וחיכיתי חצי שנה עד שיגדלו לי ציפורנים עבות וחדשות.
    יש לציין שכשהיתה לי הבניה והיה מעט קר היא היתה נראת נורא ואיום
    ולשאלתי : האם אפשר לעשות דבר כלשהו כדיי שגם אם הציפורנים מכחילות לי מרור קור לא יראו את זה?

    תודה מראש
    שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכנה שלי....

    אילנה כסיף
    25/01/2008

    שירן יקרה, קודם כל אני שמחה לקרוא שהציפורניים שלך שוקמו ללא נזק. זה כשלעצמו מאד חשוב. לשאלתך לגבי בניה. אם את מחליטה לבנות ציפורניים יש מספר אופציות. קודם כל יש היום אבקת אקריל שנקראת MAKEOVER זו אבקה בצבע ורוד/בז' היא אטומה ויוצרת ציפורן במראה טבעי בלי שיראו מה יש למטה באמת. זו יכולה להיות אופציה ממש טובה עבורך. בנוסף לאקריל יש ג'לים צבעוניים שיכולים ליצור הסוואה של גוון הציפורן הטבעית.
    היום יש פתרונות יותר משהיו לפני שנה. אם את אוהבת ציפורניים בנויות - כדאי לנסות. בכל אופן כדאי שתכנסי למכון שיודע את העבודה...
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו