מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מס' שאלות לאילנהסמדר07/02/2008
אילנה שלום,
אודה לך מאוד אם תוכלי לתת לי תשובות למס' שאלות שמאוד חשובות לי.
שאלה ראשונה - האם ישנו סוג מסוים של לק ששמים מעל הבניה ומתחת לסילר שמעניק לציפורן צבע ורוד טבעי? נאמר לי ע"י מישהי שזה מה ששמה לה הבונה לפני הסילר ולא היה לי מושג על מה היא מדברת. (אני עצמי בונה ציפורניים וחשוב לי לדעת אם קיים דבר כזה).
שאלה שניה - לגבי ציפוי ציפורן טבעית בג'ל. האם ישנו סוג מסויים של חומר שמותר לעשות איתו פרנץ' מתחת לג'ל - פרפקט, לק או כל דבר אחר?
כאשר עושים מילוי - כהכנה - האם משייפים את שכבת הג'ל הקיימת עם פצירה אדומה או אפשר עם מכונה כמו בבניה רגילה?
במקרה שרוצים להסיר באופן מוחלט ג'ל מציפורן טבעית - כיצד עושים זאת בהנחה שמדובר בג'ל שלא נמס בחומרים אלא זקוק לשיוף? מה מידת הקושי להסיר ג'ל מציפורן טבעית?
מאוד אודה לך אם תוכלי לענות על שאלות אלו, מאוד חשובות לי התשובות.
תודה
סמדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות לסמדר , אמנם באיחור אבל ...
אילנה כסיף14/02/2008אני יכולה רק להתנצל שאני עונה לך רק עכשיו.
תשובה לשאלה ראשונה: בעיקרון, מתחת לסילר לא שמים לק. אבל! ישנם בשוק מוצרים כגון סילר פלטיניום ופיניש אשר ניתן לשים מעל לק. התנאי הוא שהלק יהיה יבש לחלוטין בעת מריחת הסילר. אם תשימי לק מתחת לסילר אמיתי כמו אולטרא סיל או אינטנס סיל הם יתקלפו.
תשובה לשאלה שניה: מתחת לג'ל ניתן לשים ג'ל לבן , זה יותר קל יותר מדויק ולא נשחק. אופציה שניה היא לצייר עם האייר ברש, אופציה נוספת היא פרפקט לבן.
תשובה לשאלה שלישית: ניתן בהחלט לשייף ג'ל עם מכונה כי זו בניה רגילה רק עם ג'ל
תשובה 4: ג'ל ניתן להסרה רק באמצעות שיוף בלבד אבל מאד קל לשייף ג'ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
זאת אלרגיה או פטריה וכיצד מטפלים
בנייה בציפורניים ותגובה אלרגית
אודם וכאבים אחרי הורדת בנייה
התנתקות הציפורן ויצירת חלל לבן
מנטרל חומציות האם יש עוד שמות כמו אקולייזר?
הסרת לק ג`ל במכונת שיוף או עם אצטון?
החלפת ראש שיוף במכונת שיוף מרתון
ציפורניים מתנתקות לאחר בניית לק ג`ל
חיטוי ידיים באלכוהול ג`ל כשעושים לק ג`ל
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)