מחפשת עבודה בתחום בניית עבודה

מנהל הפורום

אבי שגיא
אבי שגיא
לקביעת תור אצל אבי שגיא ללא פרסום בפורום
 
  • מחפשת עבודה בתחום בניית עבודה
    סי
    22/05/2008

    לפני 6 שנים למדתי בניית ציפורניים, עסקתי קצת בתחום , ויצאתי לעבוד כמזכירה איך אני יכולה לחזור ולעבוד בתחום מבלי שישאלו אותי אם יש לי נסיון? מה אני יכולה לעשות? הרי עסקתי בזה מלפני 6 שנים ועשיתי לבנות משפחה פה ושם בניית ציפורניים. אודה לך ואם תייעצי לי מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה שאני אומרת לך את זה אבל

    מתעניינת
    22/05/2008

    אני חושבת שלקוחה זכותה לדעת אם יש לבונה נסיון או לא.
    זו אינפורמציה שלא הוגן ולא נכון להסתיר מהלקוחה.
    היא צריכה להיות מודעת ולקחת בחשבון לאן היא נכנסת לא ?
    למעשה כל אחד זכותו לדעת מה הוא רוכש, נכון?

    בלי שום קשר, אומנם אני לא בונה אבל אני מאד מתעניינת בתחום וקוראת המון בנושא (מתוך עניין) ואני רואה שיוצאים כל הזמן קורסים מעניינים ומחדשים וככה הבונה גם מתעדכנת בחידושים וברעיונות, מחזקת את עצמה וגם מעלה את ערכה.

    עם הזמן תיהיי קליברית אמיתית.
    אבל אין הוקוס פוקוס.

    זו בכל מקרה דעתי מהצד של הלקוחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל מילה זהב!

    אילנה כסיף
    23/05/2008

    את לגמרי צודקת. זכות הלקוחה לדעת וגם זכות המעסיקים שלך לדעת. מה גם שיד שלא עובדת "שוכחת" את התנועות ויש לתזכר אותה כדאי לך לחזור ללימודים אפילו אם זה רק לשיעור פרטי אחד או שנים ומשם להמשיך להתאמן ולחזור ל"כושר".
    מאחלת לך המון הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו