שאלה למקצועניות

מנהל הפורום

אבי שגיא
אבי שגיא
לקביעת תור אצל אבי שגיא ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה למקצועניות
    טטיאנה. חיפה
    12/10/2008

    שלום לכולם! ישנה אבקת אקריל של נייל סטודיאו בצבע ורוד-באז' אטום. לדעתי היא מושלמת כבסיס לפרנץ' קבוע. השאלה עד כמה אבקת אקריל של נייל סטודיאו טובה וחזקה? ( אני משתמשת בחומרים של NSI ודיי מרוצה מהם אבל אין להם צבע אטום) שאלה נוספת היא האם אבקת אקריל של נייל סטודיאו משתלבת עם חומרי עזר של NSI? תודה רבה וחג שמח, טטיאנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה למקצועניות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טטיאנה שלום

    איילה עובד
    16/10/2008

    האבקה שאת מדברת עליה נקראת make over או כפי שאנחנו אוהבות לקרוא לה "האבקה המשקמת". היא מעולה לבניית בסיס לציפורן לא מושלמת וגם כבסיס לבניית פרנץ קבוע. הגוון שלה אטום כך שלא רואים את הציפורן הטבעית שמתחת. האבקה שייכת לסדרת הקלאסיקה ואיכותה מעולה. היא נהדרת עם נוזל אקריל כחול של נייל סטודיו. גם לOPI ו ibd יש את האבקה הזו . אני לא ממליצה לערבב חומרים מחברות שונות, ולהתאים לכל אבקה את הנוזל המתאים לה. לא לשכוח שאנו מתעסקות עם מוצרים כימיים ובשימוש לא נכון בחומרים יכולות להגרם תגובות לא רצויות על הציפורניים. חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו