התיעצות !

מנהל הפורום

אבי שגיא
אבי שגיא
לקביעת תור אצל אבי שגיא ללא פרסום בפורום
 
  • התיעצות !
    אדוה
    08/11/2008

    שלום בנות אני כבר 6 שנים במקצוע ורק לפני 5 חודשים החלטתי להיכנס למספרה ולעבוד בבנית ציפורנים כעבודה רצינית - אני נמצאת במקום כבר 5 חודשים ויש לי לקוחות אבל זה עדין לא מספיק בשביל ההוצאות שלי , ויש המון שעות מתות ביום . השאלה שלי אם כדאי לחפש מקום יותר טוב מספרה יותר עובדת בשביל להצליח יותר או להישאר במקום הנוכחי ולנסות להתקדם... המספרה שאני עובדת בה יחסית עובדת טוב, יש פוםנציל במקום אבל מאוד קשה כי יש במרכז סביבי עוד 3 בונות ציפורנים ועוד מספרות ... מה דעתכם?כמה זמן בונים עסק מוצלח וצורבים לקוחות ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התיעצות !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאדוה

    אילנה כסיף
    09/11/2008

    שלום אדוה,
    אני מניחה שלפני שהחלטת על המספרה הספציפטית הזו בדקת את כמות הנשים שעוברות בה במשך יום ושבוע וחודש ועשית עבודת הכנה (ולא בחרת באינפולסיביות את המספרה כי היא.. נאמר קורבה לבית שלי...). אם כך את יודעת מהו הפוטנציאל. האם הספר עסוק כל היום? האם יש תנועה רבה של נשים במספרה? מה עשית כדי שידעו שאת שם? יש הרבה דברים לעשות לפני שקמים ועזבים או לפני שמקבלים החלטה לפתוח במספרה.
    זמן סביר, וזאת יגיד לך כל מי שיש לו עסק, למדידת הצלחה הוא כשנה- שנתיים.
    מקווה שעזרתי לך קצת. : )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו