התייעצות

מנהל הפורום

אבי שגיא
אבי שגיא
לקביעת תור אצל אבי שגיא ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    מעיין
    10/11/2008

    שלום !! זו הפעם הראשונה שלי בפורום..ויש לי שאלה למומחות למדתי קורס בניית ציפורניים לפני כ 3 שנים ומאז לא עסקתי בזה הייתי רוצה לדעת אם יש אפשרות לרענן את ידיעתי ואם צריך בכלל? בינתיים אני רוצה להתאמן יש לי את המכונה אבל המוצרים ישנים מאוד מהיכן כדאי לי לקנות מוצרים טובים וזולים..האם יש סוכנים ששולחים שמגיעים לביתי להבאת המוצרים אשמח לתשובה מעיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התיעצות

    אילנה כסיף
    11/11/2008

    שלום מעין וברוכה הבאה לפורום. שמחה לארח אותך.
    לששאלתך. זה כמו לרכב על אופנים. את יודעת את הכללים עכשיו היד שלך צריכה לחזור על הפעולות ולקבל שוב את הפרקטיקה. התאמני ותצליחי. לגבי המוצרים: אני כמובן אמליץ על מוצרי העבודה של נייל סטודיו. חשוב לזכור לא לערבב חומרים של חברות שונות ועוד יותר חשוב לזכור זה שכל עוד אינך בטוחה ביד שלך שעושה את העבודה את חייבת לסמוך על החומרים לכן חשוב שחומרי העבודה שלך יהיו טובים מאד. מקצועיות ותיקות בענף מעדיפות את מוצרי נייל סודיו בשל האמינות שלהם ואיכותם לאורך זמן.הם מוצרי בעלי מוטינין במחירים בהחלט סבירים ויש סוכנים עד פתח הבית או העסק. מאיזה איזור את?
    בהצלחה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו