מיואשת ורק בהתחלה

מנהל הפורום

אבי שגיא
אבי שגיא
לקביעת תור אצל אבי שגיא ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת ורק בהתחלה
    שאלה על אקריל
    03/11/2007

    שלום סיימתי ללמוד ואני עוד חדשה בתחום הציפורניים . בניתי לאחות של חברה שלי ציפורניים בשיטת האקריל ומה שקרה : נשברו לה הציפורניים התביישתי ותקנתי לה את ה-4 ציפורניים שנישברו והוספתי לה על שאר הציפורנים אקריל לעבות אותם . אחרי שתקנתי לה ועיביתי לה אחרי מספר ימים נשברו לה שוב הציפורניים כמו שקרה ל4 הראשונות שנשברו ממה זה קורה??????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת ורק בהתחלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא להתיאש!

    אילנה כסיף
    04/11/2007

    מיכל יקרה,
    ללקוחות יש נטיה להאשים אותנו (וגם לנו יש נטיה להאשים את עצמנו...). זו לא תמיד אשמתך שציפורנים נשברות. לפעמים לקוחה מקבלת מכה והציפורן נשברת. לפעמים היא מבקשת אורך ארוך מדי ואז הציפורן נשברת יש כל מיני סיבות לשבירת ציפורנים ולא תמיד אנחנו אשמות.
    אז לפני שאת מכה על חטא תשאלי אותה איך זה קרה.
    אם עבדת מדויק אם התיחסת למבנה הציפורן הבנויה ולקחת בחשבון את כללי העיבוי אין סיבה שציפורנים ישברו.
    בהצלחה
    אילנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו