מחריד מה שקרהלי עזרההההההה

מנהל הפורום

אבי שגיא
אבי שגיא
לקביעת תור אצל אבי שגיא ללא פרסום בפורום
 
  • מחריד מה שקרהלי עזרההההההה
    חני
    24/12/2007

    שלום אילנה ולכול הבנות,
    התחלתי ללמוד בניית ציפורניים. אחת הבנות הלומדות עשתה לי בנייה. הכול נחמד ויפה עד פה.
    היום נכנסתי לאחת החנויות אצלנו באזור הקריות וקניתי מסיר לק של ליטר, אצטון 100%, ובדים קטנים להורדת הלק מאחר וצמר גפן משאיר סיבים כך לימדו אותי בכול אופן.
    מיותר לציין כי זוהי חנות די מוכרת שמתמחה במוצרים לבניית ציפורניים , קוסמטיקאיות וכו'.
    על ציפורני היה פרנץ' לבן עם תוספת של קו לק נצנצים ומעליו מרחתי מייבש לק מבריק. כמובן מתחת לק בסיס.
    החלטתי שבא לי להוריד אותו ואכן זה מה שעשיתי עם מסיר הלק כמובן.
    ככול שהמשכתי להוריד את הפרנץ' ראיתי שאני מתקשה יותר ונאלצתי בעצם להפעיל כוח.
    הציפורן נעשתה מחוספסת ומגעילה, נשארו סיבים שנדבקו לדפנות הציפורן מהבד המיוחד שרכשתי,
    והכי גרוע הציפורניים פשוט נמסו ולאט לאט נסדקו. חלקן בעצם נשברו ונשאר רק הציפוי העליון (האקריל וקצת מהציפורן הפלסטיק) בקיצור נדהמתי וקיבלתי שוק טוטאלי.
    שאלתי האם דבר כזה יכול לקרות ומה יכולה להיות הסיבה לכך?
    חשבתי אולי האיכות של הציפורניים בבית הספר הם מאיכות גרועה שבעצם מסיר הלק בעצם ממיס אותם? האם בכלל יש דבר כזה ציפורנים באיכות ירודה?
    אני ממש לא יודעת לאן לקחת את מחשבותי בקטע הזה, האם עבדו עלי ובמסיר הלק יש אצטון?
    אנא אילנה אשמח אם תוכלי לענות לי בהקדם ולתת לי תשובות.
    תודה ויום נעים חני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורה במשפחות הכי טובות....

    אילנה כסיף
    24/12/2007

    הי חני, ערב טוב!
    לשאלתך, כן, יש טיפסים באיכות ירודה וכן מסיר לק הוא אציטון עם שמן יש בשוק מסיר לק שאינו על בסיס אצטון אך הוא יקר יותר ממסיר לק רגיל.
    הבעיה שציינת, שהציפורניים נמסו יכולה לנבוע מכמה סיבות. לא ציינת באיזה שיטה בנו לך את הציפורנים וכמה זמן לאחר הבניה הורד את הלק.
    אני אנסה לענות כמיטב יכולתי ותכווני אותי בתשובה איפה לא דייקתי ואני אנסה שוב. בסדר?
    אז ככה: אם הבניה היתה באקריל והסרת את הלק לפני שחלפו לפחות 3 ימים מיום הבניה רוב הסיכויים שהבניה נמסה כי תהליך התקשחות החומר - הפילמור- לא הסתיים והחומר עדיין היה רגיש.
    אם הבניה נעשתה בטבילה ושוב הבניה היתה טריה יתכן שמסיר הלק המס את הדבק ולכן הבניה נמסה.
    סיבה נוספת היא שמרחו לך לק פרפקט לפרנץ' והוא כידוע קשה מאד להסרה וכך, אגב, גם לק הנצנצים, כך שאם שפשפת יותר מדי ובאגרסיביות ורו הסיכוייים שזה מה שקרה כי אפילו הפד התפרק והוריד סיבים.
    אני מאחלת לך ערב נעים.
    אילנה כסיף, מומחית לבנית ציפורנים - נייל סטודיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שחזרה אלי אז ככה:

    חני
    24/12/2007

    הבנייה שעלי היא בערך שבוע וקצת, את הפראנץ' עשיתי לעצמי אתמול בערב, ותגידי לי שוב
    איך קוראים ללק הפראנץ' שציינת?
    הלק שאני השתמשתי איתו הוא מחברת big והלקת נצנצים הוא מאותה חברה?
    האם קיימים כמה סוגים של לק פראנ'ץ השתגעתי כבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • והבנייה נעשתה באקריל מריחה .

    חני
    24/12/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני משתמשת ב

    דיאן
    29/12/2007

    נוזל אקריל ואבקה מאותה חברה
    רק במילוי שיניתי את החברה, אך לא עירבבתי בין הנוזל והאבקה.
    מקווה שהבנת.
    לא, לא הסברת לי על עניין המכחול, הזכרת את זה אך לא הסברת.
    לא הבנתי מה גורם לזיהום,לנקות את המכחול עם מנקה מכחולים? זה יעזור?
    לא נראה לי שזו הבעיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהום חומרים

    אילנה כסיף
    30/12/2007

    הי דיאן,
    את רואה גם לי לא הכל הולך חלק... יש בעיה בפורום, אני לא מצליחה לקשר תשובה לשאלה, אני מקוה שתמצאי בכל זאת את תשובתי.
    אל לנו לשכוח שאנו עובדות עם חומרים כימיים וכאשר מערבבים שני חומרים כימיים יחד נוצר חומר שלישי. לכן, כשאת משתמשמת באותו מכחול לשיטות פולימריות שונות (אבקות ונוזלים מחברות שונות) עלייך להקפיד להשתמש לכל שיטה במכחול משלה. ללא קשר למנקה מברשות שגם אותו יש לנקות היטב מהמכחול ע"י טבילה בנוזל אקריל לפחות חמש פעמים (וניגוב) כדי שלא ישאר מנקה מכחולים בתוך שיער המכחול בזמן העבודה.
    לילה טוב,
    אילנה כסיף, מומחית לבניית ציפורניים - נייל סטודיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו