מצב לא ברור!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב לא ברור!!!!!!!!!
    אופירה
    07/07/2011

    שלום רב!
    אני בת 52 בגיל 32 חליתי בסרטן שד. עד עכשיו נקיה ממחלה.
    ב12/06/11 פתאום הופיה לי כאבי בטן עיוותיים, חום, בחילות, שילשול חזק. בדיקות כבד תקינות ונאמר לי שזה וירוס ואחרי יומיים הייתה הקלה, איך הופיע כאב בטן בצד ימין ולפעמים בחילות, ללא חום.הפעם בבדיקות דם:
    ALKP- 389.9
    ALT- 532
    AST-227
    GGT-414
    BILIRUBIN-1!
    עברתי MRCP ולהלן התוצאות:
    כבד- תקין , ציסטה בסגמנט 7 בקוטר 1 ס"מ
    מודגמת הסננהשומנית פוקאלית בסמוך לליגמנטום פלציפורם.
    הCBD מורחב לקוטר של 0.8 ס"מ. אין בו פגמי מילוי.
    דרכי המרה התוך כבדיות מורחבות.
    כיס המרה- בולט ללא עדות לעיבוי דופן.
    הרחבה של דרכי המרה התוך והחוץ כבדיות ללא עדות לאבנים או לממצא חוסם.
    ללא עדות לתהליך החשוד לנאופלזיה.

    יש לי לפעמים כאב בטן בצד הימין ולפעמים בחילות
    מה זה יכול להיות? ומה אתה ממליץ לעשות?
    אני בלחץ, לא יכולה לאכול הרבה בחודש רזיתי 8 ק"ג.
    אודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצב לא ברור!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב לא ברור!!!!!!!!! - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    11/07/2011

    יש לבצע הערכה מקפת (אני מבין שאת נמצאת בעיצומה) ולודא את הדינמיקה באנזימי הכבד. האם חוזרים לתקין במהירות? האם קשורים למחלת החום וכו'. אשמח לראות את התוצאות ולהחליט לאחר תקופת מעקב האם צורך ב ERCP או בבירור אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו