סרטן מערכת עיכול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן מערכת עיכול?
    שי
    31/05/2012

    שלום, בן 39 ולפני 12 שנה חליתי בנון סמינומה שכלל עליית סמנים AFP-LDH-BHCG. עברתי טיפולי כימו עקב הגדלת בלוטות ומאז אין עדות למחלה.
    השנה במעקב סמן BHCG מגלה עלייה מתונה לערך 15. שני סמנים אחרים בנורמה.
    בדיקות הדמייה CT מוח חזה בטן ואגן א.ס. אשך כולן שליליות.
    קראתי באתרי אינטרנט שסמן BHCG עלול לעלות גם בסרטן מערכת העיכול.(קראתי גם שעלייה יכולה להיות במצבים דלקתיים שפירים שונים). האם אתם מכירים את זה? במקרה של סרטן במערכת העיכול אלה הם הערכים או שהטיפוס הינו גבוה יותר? דרך אגב בצעתי קולונוסקופיה שיצאה שלילית לממצאים. בגסטרוסקופיה התגלתה דלקת ב GEF וניתן אומפרדקס.
    .
    תודה לייעוצכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן מערכת עיכול?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן מערכת עיכול? - תגובה

    פרופ` אלי צוקרמן
    12/06/2012

    שלום רב

    הסמן B-HCG עלול לעלות בגידולים נדירים מסוג כוריוקרצינומה שמופיעים לעתים מאוד נדירות במערכת העיכול.
    להזכירך: הפורום עוסק במחלות כבד, השתלות וסרטן כבד.רצוי להתיעץ עם אונקולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו