מבקש חוות דעת מפרופסור אלי צוקרמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקש חוות דעת מפרופסור אלי צוקרמן
    פיוטר
    07/02/2013

    אשתי מאושפזת כבר שלושה חודשים בבית החולים "העמק" בעפולה, יש לה סכרת והפטיטיס C. היא נכנסה לבית החולים בגלל עודף מים בגוף,החלה דיאליזה,קיבלה זיהום בדם ולאחר מכן קיבלה צהבת.
    הבילירובין נשאר בממוצע של 17-19 במשך חודש ולא יורד. הרופאים נתנו לי את כל סיכום המחלה שלה וכל הפרטים,ההיסטוריה והבדיקות אצלי.
    איך אני יכול לקבל חוות דעת ולהתיעץ איתך באופן פרטי בדחיפות?

    תודה מראש, אחכה לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו