תפקודי כבד גבוהים בן 22

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפקודי כבד גבוהים בן 22
    עדן
    11/01/2017

    שלום , אני בן 22 בריא בנוסף לכך לא מעשן ושותה אלכוהול בתדירות נמוכה .
    לפני כ5 חודשים עשיתי בדיקת דם שגרתית ונמצאו אצלי תפקודי כבד טיפה גבוהים מהרגיל
    GGT66 , GPT 39 , BILIRUBIN TOTAL 1.4
    הרופא משפחה החליט שזאת סתירה נמוכה ולא מדאיגה , עשיתי בדיקת נוספת לפני כשלושה שבועות
    יש לציין שהייתי חולה לפני הבדיקת דם עם חום גבוה והשתמשתי באנטיביוטיקה אוגמנטין 875 ,
    התוצאות של הבדיקת דם GGT 160
    , GPT 115 , GOT 45
    בילרובין הגיע תקין
    עשיתי בנוסף לכך אולטרסאונד בטן שהגיע תקין לחלוטין , וגם בדיקות דם סרלוגיות לצהבת A B C שהגיעו שלילות
    מה את ממליצה להמשך טיפול ? והאם זה יכול להיות מחלה אוטואימונית , ( אני כרגע לא בארץ אלא בטיול בדרום אמריקה זה יכול להיות משהו מסוכן ? האם יש סיבה דחופה לחזור לארץ ?
    עשיתי בדיקות דם כשבוע לאחר הוצאות שהגיעו
    והערכים טיפה ירדו
    GGT115
    GOT 46
    GPT 96
    בילרובין תקין
    יכול להיות שהעליה היתה בעקבות האנטיביוטיקה?
    אני ממש לחוץ
    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפקודי כבד גבוהים בן 22

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקודי כבד מופרעים

    פרופ` אלי צוקרמן
    12/01/2017

    אוגמנטין בהחלט עלול לגרום להפרעה האנזימי כבד כמו גם כמעט כל מחלה זיהומית ויראלית אן אחרת. ממליץ לא להיכנס לחרדה אלא מעקב של מספר שבועות. במידה והבדיקות תחזורנה לתקין הרי שה כתוצאה מאוגמנטין (צריך להזהא ןלהימנע בפעם הבאה) או ממחלת החום. אם אין שיפור- יש להרחיב את הברור במסגרת יחידה או מרפאת כבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו