שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שולמית
    02/07/2008

    שלום רב, לפני חודש עשיתי בדיקות דם. בבדיקות שעשיתי התגלתה רמה גבוהה של GOT 70. הפסקתי ליטול גלולות מרסילון וטיפול ב - UVAMIN למניעת דלקת בשתן . לאחר 10 ימים חזרתי על הבדיקה ויצא GOT-76 שאלת היא ממה יכולה לנבוע העלייה המתמשכת באנזימי הכבד וכיצד ניתן לטפל בכך. צד יתכן שהעליה ממשיכה? וממה היא יכולה לנבוע? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    פרופ' סולי מזרחי
    05/07/2008

    אשמח לדעת את יתר התוצאותשל תפקודי הכבד כמו gpt ggt פוספטזה בסיסית, בילירובין ,אלבומין.
    בהמשך, יש מספיק גורמים שיכולים להביא לשנוי לא גדול באנזימים. האם היתה מחלה זהומית כל משהיא בזמן שבדקת את הדם כמו זהום בדרכי נשימה? האם אלה הפעמים הראשונות בחייך שבדקת בדיקה זו? (בת כמה את?) יש הבדל אם מדובר באשה בת 70 או בת 20. האם משתמשת בתרופות שונות למעט המפורט לע"יל ?האם יש מחלות משפחתיות הקשורות לכבד דרכי מרה ואנמיות? האם היתה צהבת בעבר? האם קיבלת ערוי דם בעבר?האם בדקו לך נוגדנים לזהומי כבד? עוד ועוד ועוד. ..... אני מקווה שאת מבינה שנתת לי מעט מדי נתונים על מנת לקבל תשובה ברורה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו