גרורות בכבד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרורות בכבד
    בן מודאג
    16/08/2008

    לאמי היום בת 67, גילו לפני שנה וחצי סרטן חוסם במעי הגס ו 2 גרורות של סרטן המעי, בכבד. בפברואר 2007 הסירו מקטע מהמעי ולאחר 6 טיפולים עברה ניתוח להסרת 2 גרורות בכבד ושוב סט של 6 טיפולים כימותרפיים שכלל אווסטין. בדצמבר 2007, בסיומם הסמנים היו נמוכים וניראה היה שהמחלה דוכאה. ביולי 2008 לאחר 8 חודשים בלבד הסמנים קפצו לערכים גבוהים מאוד (22 ) וב CT רואים 8-9 גרורות בכבד. הרופא אומר שכניראה לא ניתן יהיה לנתח וצפויים טיפולים כימותרפיים בלבד. הטיפולים יהיו שונים היות ומסתבר שאווסטין לא ניתן בסל התרופות בקו טיפול שני וארביטוקס עדיין לא אושר לסל. שאלותי הן: האם אווסטין או ארביטוקס יאריכו חיים באופן משמעותי? אם כן איך בכל זאת ניתן להשיג אותם. האם יש טיפול חדשני לכבד שיכול לדכא את המחלה, ללא ניתוח. האם יש ניתוח או טיפול חדשני כמו צריבה מקומית או היפותרמיה לחיסול הגרורות בכבד. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרורות בכבד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן מודאג

    פרופ' סולי מזרחי
    16/08/2008

    לגבי יכולת הפעולה של התרופות הכמוטרפיות יש להפנות את השאלה לאונקולוג במרכז הרפואי שאמך מטופלת בו. לגבי אפשרויות טיפול כירורגיות זה נשמע מאד גבולי. אני צריך לראות את ההדמיה המדוברת . אם ראה אותה כירורג כבד והחליט את מה שהחליט כנראה שהפתרון הכירורגי אינו עומד על הפרק. ובתלות במקום של הגושים וגודלם הקו השני של טיפול כמו RFA הזרקת אלכוהול או הקפאה יכולים אולי להיות אופציה מתאימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו