מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לבלב מגושםנירית16/03/2009
שלום רב, בת 33 בעקבות כאבי בטן עזים שחלפו לאחר 48 שעות, הופניתי לא.ס. בטן עליונה. להלן הפיענוח: הכבד בגודל תקין מרקמו הומוגני, כיס מרה ללא אבנים בתוכו, דופנו אינו מעובה. דרכי המרה התוך והחוץ כבדיות ברוחב תקין הלבלב: ראש מגושם, במרקם שמור ללא ממצא פוקלי. גוף וזנב הלבלב הודגמו תקינים בגודל ובמרקם. אין עדות לקשרי לימפה מוגדלים או גושים ברטרופריטונאום העליון. האאורטה הבטנית ברוחב תקין. הטחול בגודל תקין, מרקמו הומוגני. הכליות בגודל דומה ותקין. פרנכימה בעובי ואקוגניות שמורים לא נצפו גושים סולידיים, אבנים או הידרונפרוזיס הומלץ לשקול המשך בירור ע"י EUS או CT מכוון ללבלב. בהתחשב בקרינה הנפלטת בסיטי, איזו בדיקה עדיפה סיטי או EUS? באיזה בדיקה יודגם הלבלב ברור יותר? אילו מחלות לבלב יש מלבד חו"ח סרטן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבלב מגושם
פרופ` אלי צוקרמן17/03/2009אם EUS זמין הוא עדיף על CT גם מבחינת הקרינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבלב מגושם שאלה נוספת...
נירית18/03/2009האם EUS מדוייק יותר מסי טי? מעבר לקרינה הגבוהה בסיטי, כתבת: " EUS אם זמין עדיף יותר" באיזה מובן עדיף יותר? תודה רבה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבלב מגושם
פרופ' צוקרמן18/03/2009EUS עדיף גם מבחינת הדיוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
נירית18/03/2009קיבלתי הבוקר תוצאות בדיקת דם וחשכו עיניי להללן התוצאות החריגות: ALT (GPT) = 81 AST (GOT) = 44 Urea (B) = 16.7 ESR 1 hour=30 Protein (U)=100 Erythrocytes (U)=25 Cl- Chloride (B) = 106.6 Urate (Crystals) = שדות מלאים ? מעולם לא היו לי תוצאות כ"כ איומות, אין ספק שמתחולל משהו בגופי, האם לדעתך בהמשך לתוצאות הא.ס שפורטו בשאלתי המקורית האם מדובר במשהו דלקתי( אין WBC ), אבנים או חן"ח גידול? האם אתה עדיין משוכנע שEUS עדיף על סי טי? בדיקות הדם נלקחו בזמן דלקת גרון ונטילת אנטיביוטיקה מסוג ZETO. תודה רבה. ובשורות טובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

