גידול בכבד שהכבד שחמתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גידול בכבד שהכבד שחמתי
    חני
    29/03/2009

    רציתי בבקשה לשאול בנוגע לאבא הוא לפני שלושה שבועות התחיל להרגיש עייפות וחולשה ובשבועעים האחרונים גם התנפחה לו הבטן כתוצאה ממיימת. אובחן אצלו גידול בגודל 8 ס"מ באונה הימנית של הכבד ובביופסיה גםמצאו שחמת של הכבד כתוצאה מהפיטטיס B אבא בגיל 69 האם יש מצב להשתלה בחו"ל (כי אני יודעת שבארץ זה רק עד גיל 65) ואם אין אפשרות להשתלה . אזמבה עוד אפשר וצריך לעשות ????

    תודה רבה לכם
    שבוע טוב ובשורות טובות לכולם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גידול בכבד שהכבד שחמתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חני

    פרופ` אלי צוקרמן
    29/03/2009

    כאשר מדובר בגידול של 8 ס"מ קיימת הורית נגד להשתלת כבד ולכן הדבר לא אפשרי בלי קשר לגיל החולה, גם אם אביך היה צעיר יותר. מש שניתן לעשות בשלב הזה הוא איזון המיימת והקטנתה ובהמשך אם התנאים ומצבו מאפשר לנסות טיפול בכמו-אמבוליזציה (הזרקת כמותראפיה ישירות לגידול וחסימת העורק המספק דם לגידול).
    לאור גודלו של הגידול גם השתלה בחו"ל אינה רלבנטית.
    במידה והגידול יקטן לאחר טיפול (שהוזכר) ניתן לדון על אפשרות תרומת כבד מתורם חי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו