מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן - ואיך ממשיכים מכאן?מודאגת08/06/2009
שלום,
לאימי, 64, בריאה בדרך כלל, צמחונית מסיבות בריאותיות (בגלל דלקת פרקים לפני 22 שנים), החלו כאבי בטן בשנה האחרונה, כאבים שנעלמו במהלך סבב רופאים אליהם הלכה, שלא מצאו שום דבר.
במקביל, עלו כל הסמנים בשנה האחרונה, תחילה לאט ולאחרונה מהר, כאשר רוב הבדיקות שעברה בחודש האחרון נמצאו תקינות. קולנוסקופיה, CT, PET CT, לא היתה קליטה בשום בדיקה.
בדיקות הדם לא טובות - מראות על בעיה בכבד.
מזה שנים רבות יש ציסטה שפירה על הכבד.
כמו כן מרגישה מעין חנק, לא יכולה לעכל מזון - כאילו נתקע בקיבה.
יום לאחר בדיקת PET CT החלה לפתע מיימת חמורה בחלל הבטן והיא אושפזה לבדיקות.
תחילה חשבו שזה זיהום וניתנה אנטיביוטיקה, אבל למחרת הגיעו תשובות לא טובות -
יש גרורה בכבד, ועיבוי דופן הקיבה. עוד לא קיבלנו תשובות של ביופסיית הקיבה.
איך לא רואים כלום ב CT או ב PET CT?
הרופאים בבית החולים אומרים שהם מופתעים ממה שקורה.
איך ממשיכים מכאן? האם אפשר לקבל המלצה על רופא אונקולוגי שמומחה לבעיה מסוג זה?
איך מגיעים למומחים עולמיים? הלכנו כאן לפרופסור מומחה לכבד, שהעביר אותה לאונקולוגית, כאשר אנחנו עוד לא יודעים מה קורה בתוך הגוף.
המליצו לה להתחיל טיפול כימי והיא צריכה לבחור בית חולים שיהיה נוח וקרוב לבית.
יש המלצות?
כל המלצה תתקבל בברכה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבה
ד''ר ריאד חדאד09/06/2009שלום
לא ברור לי איך גלו את הגרורוה בכבד, כאשר אני מבין שה-CT פורש כתקין.
צריך להמתין לתשובת הביופסיה מהקיבה.
במחלה גרורותית של הקיבה אין מקום להתערבות כירורגית
צריך להתייעץ עם אונקולוג של מערכת העיכול.
אין ספק שעדיף לקבל טיפול כימי בב"ח הקרוב למקום המגורים.
ד"ר חדאד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

