אוגמנטין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוגמנטין
    אופיר
    19/06/2009

    שלום!
    עקב מצב קשה ומתמשך בחניכיים ובשן אצל אימי לאחר הקרנות שעברה בחלל הפה לפני כשנתיים, הומלץ לה ע"י הרופא המנתח לפני יומיים לקחת אנטיביוטיקה מסוג אוגמנטין 875 פעמיים ביום. חשוב לציין שאימי נשאית של צהבת C ולכן מקפידה לא לקחת כדורים שיכולים להשפיע לרעה על הכבד. בעלון של התרופה מוזכר שהכדורים עלולים להשפיע על הכבד, אך בכל זאת אימי החלה לקחת את הכדורים לפני יומיים בשל הכאבים העזים.
    היום היא התקשרה לברר עם הרופא המנתח מה לעשות, בגלל עניין הצהבת C ובגלל ששילשלה מעט (שזו תופעה ידועה ללא קשר, של כדור זה)
    הרופא לא היה זמין לענות ולאחר מכן המזכירה ענתה בשמו , כשלא היה כבר, ללא הסברים וללא פירוט שתפסיק לקחת את הכדורים.
    כעת אימי מבולבלת וחסרת אונים. הרי לא ניתן להפסיק טיפול אנטיביוטי לאחר שהחל כבר , במיוחד במצב הקשה של הפה והיא לא יודעת מה לעשות. לא ניתן לדבר או ליצור קשר עם הרופא ואין לה עם מי לדבר ועם מי להתייעץ. אשמח לכל עצה או דעה בעניין
    תודה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוגמנטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגמנטין

    פרופ` אלי צוקרמן
    21/06/2009

    אין כ צורך להפסיק אוגמנטין בגל מחלת כבד ע"ר HCV. גם אין צורך במעקב מיוחד בזמן שנוטלת התרופה אלא מתעוררים סימפטומים בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו