הפטיטיס B

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפטיטיס B
    אורח
    12/08/2009

    שלום רב
    אדם בן 52 נשא של הפטיטיס B מעל 20 שנה בבדיקה אחרונה PCR 24900 כאשר טווח הבדיקה הינו בין 60 ל 20000
    תפקודיי כבד ואינזמיי כבד תקינים אך כדוריות דם לבנות נמוכות מהנורמה
    הרופא משפחה הפנה לדר" וייצמן בחיפה כשאר התור נקבע לעוד חודשיים
    האם אין זה סיכון שהתור כל כך רחוק ומה המשמעות של כדוריות דם לבנות נמוכות?
    האם יש סטטיסטיקה לגביי תוחלת חיים של חוליי הפטיטיס B
    האם אדם זה שבדיקת PCR 24900 נחשב חולה או נשא או משהו אחר
    בכמה אחוזים אפשר לומר שאדם זה יעבור את המחלה
    בכמה אחוזים אפשר להעריך שייפתח שחמת כבד?
    כמה זמן לערך חיים עם שחמת כבד?
    אני מצטער על האורך פשוט ממש ממש מודאג
    מודה לך על כל התייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפטיטיס B

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס B אורח

    פרופ` אלי צוקרמן
    18/08/2009

    לא ניתן לענות על כל השאלות ללא קבלת פרטים מלאים ומפורטים הרבה יותר. רמת הנגיף בדם אינה גבוהה במיוחד אולם יש חהעריך את חומרת מחלת הכבד ע"י ביופסיית כבד או בדרך אחרת. לא בכל מקרה מתחילים טיפול אולם אם מדובר בשחמת הכבד גם רמת נגיפים לא גבוהה דורשת לעתים טיפול. רמת הכדוריות הלבנות הנמוכה לעתים אכן קשורה בשחמת אולם לא בהכרח ויש לה גם סיבות אפשריות אחרות. גם אם מדובר בשחמת זה "לא סוף העולם" לאור האפשרויות הטיפוליות המתקדמות שיש לרשותינו כיום. אבל ראשית יש לבצע הערכה מסודרת וד"ר וייצמן רופאה מצוינת ובהחלט ראויה לבצע הערכה כזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו