שחמת מודאג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחמת מודאג
    יוד
    09/12/2009

    שלום אני בן 47 לפני למעלה מחמש שנים גילו אצלי שחמת רקע הפטיטיס C גנוטיפ 3A חוץ מהשחמת אני בריא,מצבי יציב ואין לי כמעט שום סימנים לא רעד ולא שכיחה,יש לי מעט מיימת שנשלטת ע"י כדורים ודליות דרגה 1,בדיקות דם בממוצע בחמש שנים הם,WBC 3,HG 15.5,PLT 60,GOT 120,GPT 140,ALBOMIN 2.9,INR 1.14,BILIROBIN TOTAL 1.6,PLT 60.לאחרונה INR עלה ל-1.47 אני מבין שמצבי מחמיר האים אני צריך להכין את עצמי להשתלה?או ידוע לכם על תרופה שאני יכול לקחת,או מחקר כלשהו שאני יכול להשתתף? תודה ממתין לתשובה יוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחמת מודאג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחמת

    פרופ` אלי צוקרמן
    13/12/2009

    במצב של שחמת ע"פ הנתונים שתיארת לא ניתן לתת טיפול אנטי ויראלי להפטיטיס C העלול להחמיר את המצב. במצב זה מטפלים בסיבוכי השחמת: מיימת, דליות וכו' ומבצעים מעקב קפדני לגילוי סרטן הכבד. יש בהחלט מקום לחשוב על השתלה עתידית ולבצע הכנות כולל הכללה ברשימת הממתינים , אם כי ע"פ הנתונים שהצגת (למרות שלא צויין התפקוד הכלייתי ובהנחה שהוא תקין) עדיין יש זמן . אני סמוך ובטוח שבמרכז בו אתה מטופל יודעים הרופאים היטב את האפשרויות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו