הפטיטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפטיטיס
    אורח
    15/03/2010

    בן 52 לפני שנה נמצא עומס נגיפי 24900 לפני שבוע נבדק שוב עומס יצא 4555 הפטיטיס B
    באולטרא סאונד נמצא באונה ימנית מבנה היפראקוי בגודל 3*4 ללא זרימת דם בתוכו המנגיומה קרוב לוודאי מרקם מגורגר של הכבד וחוץ מזה הכל תקין כל בדיקות הדם וכל החלבונים
    לפני שבוע ביצע CT תלת פאזי והמלצות הינן על מיפוי כבד עם אריטרוציטים מסומנים.
    הנני מאוד מודאג מה משמעות ההמלצה במב חושדים? מה רוצים לשלול? האם הכל בסדר
    ויש המנגיומה ורוצים פשוט להיות בטוחים
    מודה לך מקרב לב על כל תשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפטיטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפטיטיס

    פרופ` אלי צוקרמן
    15/03/2010

    כאשר נמצא נגע בכבד (גוש) יש לבצע ברור האם מדובר בגידול שפיר כמו המנגיומה או חס וחלילה בגידול ממאיר. לא תמיד US מספק תשובה דפניטיבית ולכן יש צורך בביצוע הדמיה נוספת כמו מיפוי כדוריות דם אדומות (בשאלה של המנגיומה). לא תמיד גם זו מספקת ויש צורך ב MRI. אם US ומיפוי + CT תלת פאזי תומכים בהמנגיומה אזי אין צורך כמובן בהמשך בירור. יש מאידך צורך לשלול אפשרויות נוספות כפי שצויין במידה והתוצאות של בדיקות ההדמייה אינן חד משמעותיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו